×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
وجود نخبگان اقتصادی کیش به عنوان بازوی توانمند دولت

اقتصادتهران: کیش دارای پتانسیل‌هایی است که می‌تواند در ایران به عنوان بازوی مستحکم دولت در جذب ارز مطرح شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، مسیح اله صفا، رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش در نشستی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در منطقه آزاد کیش وجود دارد این منطقه می تواند به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران خارجی در سطح بین الملل مطرح شود.

وی با اشاره به آن که کیش یکی از سه نقطه دارای اکسیژن زیاد در جهان مطرح است تصریح کرد: وضعیت رونق گردشگری در این جزیره ارتباط مستقیمی با هواپیما، خدمات گردشگری و نیز درآمد گردشگران دارد و از همین رو وجود نخبگان اقتصادی و فعال شدن پروژه‌هایی نظر پدیده کیش می تواند به جذب گردشگر در این منطقه کمک شایانی نماید.

رییس هیات مدیره جامعه هتل داران کیش یادآور شد: این در حالی است که تا به حال پرواز مستقیم خارجی به کیش از طرف کشورهای ثالث وجود نداشته اما ظرفیت این منطقه ازاد به گونه است که می توان با تمهیدات در نظر گرفته شده برای جذب گردشگر خارجی اقدامات مفیدی انجام داد.

صفا همچنین آینده منطقه آزاد کیش را مطلوب و روشن ارزیابی کرد و گفت: شرایط باید به گونه‌ای مهیا شود تا بهترین بهره برداری از جذب گردشگر خارجی در این منطقه صورت گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches