×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۸ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
وبصادر همچنان بر تراز مثبت

بانک صادرات ایران در عملکرد هفت ماهه ابتدای سال جاری از محل تسهیلات اعطایی ۴۴ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، درآمد تسهیلات اعطایی این بانک طی ۷ ماه منتهی به پایان مهرماه سال جاری به ۴۴ هزار میلیارد تومان رسید در حالی که مجموع سود اعطا شده به سپرده‌های سرمایه‌گذاری در این مدت به ۴۰ هزار میلیارد تومان رسید و در این هفت ماه تراز مثبت بانک به ۴۲۲۸ میلیارد تومان رسید.

بر اساس این گزارش مجموع درآمدهای بانک صادرات ایران از محل تسهیلات اعطایی، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزدها در هفت‌ماه اول سال جاری به بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه، بیش از ۱۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین بانک صادرات ایران در مهرماه سال جاری ۶۹۲۷ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب و ۶۴۷۷ میلیارد تومان بابت پرداخت سود سپرده‌ها پرداخت کرد که به این ترتیب تراز مثبت عملیاتی بانک در مهرماه به بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان رسید.

بانک صادرات ایران در ۷ ماه ابتدای سال جاری بیش از شش هزار میلیارد تومان از محل کارمزدها درآمد داشت که نسبت به شش ماهه منتهی به شهریور ماه، بیش از ۱۹ درصد افزایش ثبت کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches