×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
واگذاری زمین های نمایشگاه بین المللی به صدا و سیما

معاون اول رییس جمهوری اعلام کرد: با تصویب دولت کل زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی که در مجاورت سازمان صدا و سیما قرار دارد به این سازمان واگذار می شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا رحیمی پس از پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی براین که گویا در نشست هیات دولت تصمیماتی برای صدا و سیما صورت گرفته است، این مطلب را بیان کرد.

رحیمی با بیان این که برای گسترش شبکه های تلویزیونی نیازمند فضای بیشتری هستیم، افزود: در این دولت و در زمان تصدی ضرغامی شاهد گسترش شبکه های تلویزیونی اعم از داخلی و برون مرزی در چهار قاره جهان شاهد بودیم و به همین منظور دولت تصویب کرد که کل زمین های مربوط به نمایشگاه بین المللی را که در مجاورت صدا و سیما قرار دارد، برای گسترش آن واگذار کند.

وی افزود: البته باید زمین دیگری را برای ایجاد نمایشگاه بین المللی در هر نقطه از استان تهران فراهم کنیم و یا این که در فهرست واگذاری ها به بخش خصوصی اجازه دهیم در نقاط مختلف تهران یک نمایشگاه بین المللی احداث کنند.

وی با یادآوری این که نمایشگاه بین المللی سال گذشته در فهرست واگذاری ها بوده و اکنون آن را خارج کرده ایم، گفت: هم اکنون کل زمین آن را برای توسعه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به صدا و سیما خواهیم داد و اگر ایراد قانونی به آن وارد بود آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم کرد تا نمایندگان مجلس آن را تصویب کنند.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches