×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
واگذاری تلویزیون اینترنتی در استان تهران

باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران به طور آزمایشی در مخابرات استان تهران افتتاح شد.

به گزارش موج، در مراسم افتتاح این باشگاه علیرضا صیدی، مدیر عامل مخابرات استان تهران، به ارائه یر توضیحاتی درباره ی این سرویس و فعالیت‌های مخابرات استان تهران پرداخت و گفت: یکی از شعارهای اساسی ما آن است که باید مشترکان ناراضی به مشترک راضی و مشترکان راضی به مشترکان وفادار تبدیل شوند.

وی درباره ی این که در همین راستا پروژه‌های متعددی را تعریف شده که یکی از این پروژه‌ها طرح باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران بود که اگر این پروژه با موفقیت مواجه شود می توان در کل استان های کشور اجرا شود، افزود: در حال حاضر ۷٫۵ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۵۶۰ هزار مشترک adsl در استان تهران وجود دارد و ما باید میان مشترکان عادی و vip خود تفاوت قائل شویم به همین دلیل افرادی که استفاده بیشتری از سرویس‌ها دارند را مورد توجه قرار می گیرند تا سرویس‌هایی ویژه به آن‌ها اعطا شود.

وی عنوان کرد: مشترکین با مراجع به سایت www.clup.tct.ir می توانند اطلاعات بیشتری در زمینه باشگاه مشترکین مخابرات استان تهران به دست آورند.

وی در مورد صدور قبض ها عنوان کرد: ارسال هر قبض حدود ۱۵۰ تومان هزینه دارد که پیش از این هم در زمینه ارسال قبض‌های تلفن با شرکت پست مشکلاتی وجود داشته و قبض‌ها به درستی در میان مردم توزیع نمی‌شده است.

مدیر عامل مخابرات استان تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سؤالی که درباره ی برنامه‌های مخابرات تهران برای حذف قبوض کاغذی مطرح شده بود، تأکید کرد: این موضوع از همان ابتدا یکی از طرح‌های ما بود و اکنون یکی از گزینه‌هایی که در این زمینه مطرح است این که ما قبض‌های خود را با قبض‌های همراه اول تجمیع کنیم تا به این شیوه حداقل نیمی از قبض‌ها کمتر شود.

بید خام در حاشیه ی افتتاحیه درباره ی واگذاری تلویزیون‌های اینترنتی گفت: در صورتی که مجوزهای لازم را از طریق سازمان تنظیم مقررات ارتباطات دریافت کنند؛ پس از دریافت این مجوزها، در صورت آمادگی فنی شرکت مخابرات استان تهران آمادگی لازم برای واگذاری دارد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches