×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
واردات نفت کره جنوبی از ایران ۱۲ درصد افزایش یافت

شرکت ملی نفت کره جنوبی اعلام کرد: واردات نفت این کشور از ایران در ماه ژوئن ۲۰۱۳ (خرداد ۹۲) نسبت به ماه گذشته ۱۱٫۸۳ درصد افزایش یافته و به ۴٫۰۷۲ میلیون بشکه رسیده است.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، شرکت ملی نفت کره جنوبی اعلام کرد: واردات نفت این کشور از ایران در ماه ژوئن نسبت به ما گذشته ۱۱٫۸۳ درصد افزایش و نسبت به سال گذشته ۲۳٫۱ درصد کاهش یافته است.

سئول در ژوئن امسال ۴٫۰۷۲ میلیون بشکه نفت از ایران وارد کرده است. این میزان در ماه می برابر با ۳٫۶۴۱ میلیون بشکه بوده است.

بر اساس این گزارش، ایران در ۶ ما نخست امسال، پنجمین صادرکننده بزرگ نفت به کره جنوبی شناخته شده است و میزان واردات نفتی سئول از این کشور در این مدت برابر با ۲۵٫۲۸۷ میلیون بشکه بوده است. کره جنوبی در مدت مشابه سال ۲۰۱۲ معادل ۳۴٫۵۱ میلیون بشکه نفت از ایران وارد کرده است.

در فاصله ماه‌های ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۳، عربستان با صادرات ۱۴۳٫۰۳۲ میلیون بشکه نفت نخستین صادرکننده نفت به کره است. کویت، امارات و قطر نیز در رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند.

با این حال صادرات نفت این کشورها به جز امارات در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمی شاهد کاهش بوده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches