×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
واحد کشاورزی قائمشهر بیش از ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید گرفتند

اقتصادتهران: مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر گفت که تاکنون بیش از ۶۰ واحد کشاورزی در این شهرستان ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، فرزین فرهادی روز سه شنبه در دیدار کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان با امام جمعه، افزود: دولت تدبیر و امید به منظور حمایت از واحدهای تولیدی نیمه فعال تسهیلاتی را در نظر گرفت که سهم قائمشهر ۲۰۰ واحد بود که تاکنون ۶۰ واحد تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

وی گفت که با این مقدار تسهیلات و فعال شدن واحدهای کشاورزی دارای مشکل، برای بیش از ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

چهار میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر همچنین از پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در سال گذشته به کشاورزان این شهرستان خبر داد.

وی گفت که این تسهیلات هم برای ۱۲۲ نفر شغل ایجاد کرد.

فرهادی همچنین به برف و یخبندان آذر ماه سال گذشته اشاره ای کرد و گفت که در حال حاضر ۶۵۰ نفر از باغداران خسارت دیده این شهرستان برای دریافت ۲۷۷ میلیارد ریال تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

وی افزود: پیش از این هم ۳۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به باغداران خسارت دیده از بحران برف و یخبندان در قائمشهر پرداخت شده بود.

فرهای باغداران دریافت کننده این میزان کمک بلاعوض را سه هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

بهره برداری از هفت طرح کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر همچنین از بهره برداری هفت طرح کشاورزی در این شهرستان با هزینه ۱۳ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال خبر داد.

وی گفت که ۲ طرح تجهیز و نوسازی با ۳۱ هکتار و پنج طرح خط انتقال آب با ۱۲ هزار متر از جمله آنهاست که آماده بهره برداری شده است.

فرهادی تعداد خانوار بهره مند از این طرح ها را ۳۰۸ خانوار اعلام کرد.

به گفته وی سال گذشته برای به بهره برداری رسیدن از طرح های کشاورزی مبلغ ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی جذب شد.

امام جمعه قائمشهر در ادامه این دیدار افزود: خدمت در هر عرصه ایی مقدس است مخصوصا در عرصه تولیدات و محصولات کشاورزی از قداست بالاتری برخوردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches