×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
واحدهای تولید کننده پسماند خشک در شمال تهران شناسایی می شوند

تهران اکونومی: به منظور تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی و شناسایی واحدهای تولید کننده پسماند خشک زنگ شماری واحدهای مسکونی، مراکز اداری، تجاری و آموزشی در شمال تهران در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهدی جمشیدیان رییس اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این طرح به منظور تعیین دقیق واحدها و پلاک‌های مسکونی، مراکز اداری، تجاری و آموزشی در نواحی ۱۰ گانه، جهت تکمیل بانک اطلاعاتی هر ناحیه به صورت مجزا و در جهت بازنگری بلوک بندی و پست بندی های برداشت پسماند خشک در حال اجراست و تا کنون بیش از ۱۰ هزار و ۳۵۰ پلاک آبی و بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی وتجاری شناسایی شده اند.

وی گفت: اجرای این طرح با توجه به لزوم اجرای طرح تفکیک پسماندهای خشک از مبداء با حضور ۱۲ آموزشگر بازیافت منطقه و به صورت جهادی طی سه نوبت کاری در روزهای فرد در حال اجرا ست.

جمشیدیان خاطر نشان کرد: پس از اتمام زنگ شماری تمام واحدها و پلاک‌های شناسایی شده همه خانوارها تحت پوشش آموزش چهره به چهره بازیافت وطرح تفکیک از مبداء قرار خواهند گرفت.

مسئول اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری منطقه یک افزود: در این برنامه آموزشگران طرح توضیحات و آموزش های لازم را در خصوص انواع پسماندهای خشک و تفکیک از مبداء، استفاده کمتر از کیسه های پلاستیکی و اطلاع رسانی در خصوص مضرات آن را به خانوارها ارائه می دهند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches