×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
همکاری سازمان تأمین اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی

اقتصادتهران: با امضای تفاهم‌نامه بین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امکان همکاری متقابل در رابطه با توسعه ورزش همگانی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی فراهم شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، تفاهم نامه سازمان تأمین اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین کارکنان، بازنشستگان، بیمه شدگان و خانواده‌های ایشان؛ هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود معاونت توسعه ورزش همگانی و تبادل اطلاعات و همکاری‌های علمی در جهت ارتقای مبانی ورزشی به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهم نامه جشنواره‌ها و برنامه‌های عمومی از قبیل اردوها و المپیادهای ورزشی با همکاری و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

همچنین وزارت ورزش و جوانان از انجمن‌ها و تیم‌های ورزشی معرفی شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی در راستای مأموریت معاونت توسعه ورزش همگانی حمایت و پشتیبانی می‌کند و کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز برگزار خواهد شد.

همکاری در فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه ورزش از دیگر مفاد توافقنامه سازمان تأمین اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان است و بر این اساس از پژوهش‌ها، پایان‌نامه‌ها و تألیفات کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در راستای نیازهای معاونت ورزش همگانی حمایت می‌شود. همچنین در صوت لزوم برای پیشبرد امور ورزش، کارگروه کارشناسی مشترک بین دو مجموعه تشکیل می‌شود.

در ادامه این نشست، روسای کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز با تقدیر از تلاش مجموعه مدیران  ارشد و معاونان سازمان برای ایفای تعهداتشان نسبت به شرکای اجتماعی وبویژه بازنشستگان و مستمری بگیران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در این نشست با تقدیر از عملکرد دکتر نوربخش و مدیران و کارکنان این سازمان گفت: برای بازنشستگان این سازمان حرکت های خوبی انجام شده است.

علی اصغر بیات افزود: توسعه مراکز درمانی، مشارکت سازمان در بیمه تکمیلی و عمر، طرح کرامت رضوی و اعزام خانواده های بازنشستگان به مشهد مقدس المپیاد ورزشی از برنامه هایی بود که در رضایتمندی بازنشستگان تامین اجتماعی موثر بود.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی تاکنون به مشهد مقدس اعزام شده اند، گفت: این طرح از ابتدای اردیبهشت آغاز می شود.

بیات تعداد کانون های فعال بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرستان ها را  ۳۰۰  اعلام کرد و با بیان برخی توقعات بازنشستگان از سازمان خواستار توجه بیشتر برای حل مشکلات معیشتی و درمانی آنها شد.

وی در پایان از دفاع دکتر نوربخش از منافع سازمان تامین اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

اسدی، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی قزوین با تقدیر از فعالیت های فرهنگی و رفاهی سازمان برای بازنشستگان، خواستار افزایش حقوق بازنشستگان شد.

شاد بخش، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی البرز با  اشاره به  پرداخت مستمری و عیدی به موقع بازنشستگان در سال گذشته، گفت: این سازمان اجرای کارت هوشمند سلامت را  بیشتر مورد توجه قرار دهد.

دریابیگی، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران نیز در این دیدار از امانتداری و خدمت صادقانه دکتر نوربخش و همکاران تشکر کرد و  خواستار عملیاتی شدن کارت ویژه بازنشستگان و ایجاد محل نگهداری بازنشستگان سالمند شد.

وی  گفت: ۷ بیمارستان و مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان مازندان وجود دارد و افتتاح بخش قلب بیمارستان قائمشهر کار بزرگی بود.

حسینی، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در این نشست خواستار افزایش حقوق مستمری بگیران با رعایت سال های پرداخت حق بیمه شد و گفت: پرداخت ۳۰سال حق بیمه باید در افزایش مستمری لحاظ شود.

رمضانی، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی خواستار افزایش مراکز درمانی این سازمان در مشهد مقدس با توجه به جمعیت بالای بیمه شدگان و زوار امام رضا(ع) شد.

دکتر شجاعی، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کرمان، از راه اندازی دستگاه ام آر ای در بیمارستان پیامبر اعظم در این شهرستان تشکر کرد و گفت: این مرکز نیاز به تکمیل نیروی انسانی دارد.

امیری، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست خواستار بازنگری در فعالیت های واحد مستمری های شعب و راه اندازی مرکز درمانی در زرندیه شد.

گفتنی است در پایان این نشست که محمدحسن زدا دکتر منصور اعتصامی و عبدالرحمان تاج الدین معاونان فنی ودرآمد فرهنگی و اجتماعی و حقوقی و امور مجلس نیز حضور داشتند مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بررسی درخواست های مطرح شده و توجه به آنها در حد مقدورات سازمان خبر داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches