×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
همکاری بسیج با وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه کالاهای اساسی با قیمت مناسب

اقتصادتهران: وزیر جهاد کشاورزی گفت: قرار است بسیج با وزارت جهاد کشاورزی همکاری کند تا کالاها با قیمت‌های مناسبی به دست مردم برسد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در حاشیه جلسه هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قمیت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها که شب گذشته برگزار شد افزود: در خصوص گرانی قیمت‌ها جلسه‌ای تشکیل و تصمیمات بسیار خوبی در آن گرفته شد که یکی از این تصمیمات این بود که قرار شد بسیج در کنار وزارت جهاد کشاورزی کمک کند تا کالاها با قیمت‌های مناسبی به دست مردم برسد.

وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: با کمک بسیج می‌توان کالاها را با قیمت‌های مناسب و به صورت منظم و آبرومند مستقیم از تولید کنندگان به دست مصرف کنندگان رساند.

وی ادامه داد: در زمینه کالاهای اساسی وضع بسیار خوبی داریم در بحث مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمزهیچ جای نگرانی وجود ندارد و فقط باید شبکه توزیع را باکمک دستگاه‌ها اصلاح کنیم.

خاوازی یادآور شد: براساس ابلاغیه ستاد اقتصادی دولت، تهیه و توزیع چند کالای اساسی و پرمصرف که یکی از آن‌ها مرغ و تخم مرغ است کل زنجیره پس از ثبت سفارش اعم از تامین، تخصیص، واردات و همه مسائل مرتبط تا سطح عمده فروشی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches