×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همسطح سازی دریچه‌های فاضلاب معابر شهرداری منطقه ۲

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ از همسطح سازی دریچه‌ها و درب‌های منهول چدنی در معابر و خیابان‌های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: همسطح سازی دریچه‌ها یکی از مهمترین طرح‌هایی است که برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و نیز ترافیک شهری، در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: با هدف پیشگیری از اختلال در تردد، بهبود عبور و مرور وسائط نقلیه، رفاه و آسایش شهروندان، عملیات همسان سازی دریچه‌های فاضلاب، مخابرات و دریچه‌های چدنی به صورت مداوم در حال اجرا است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اضافه کرد: این دریچه‌ها به واسطه عوامل محیطی و یا تردد خودروها دچار شکستگی می‌شوند و تعویض آن‌ها در حال انجام است.

طاهری ادامه داد: همچنین نشست دریچه‌های جمع آوری آب‌های سطحی موجود در معابر نیز موجب مشکلات برای شهروندان شده بود، که بر همین اساس نسبت به اصلاح و همسطح سازی دریچه‌های مذکور و رفع موانع موجود اقدام شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches