×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
همراه بانک کدام بانک را برای انجام امور بانکی انتخاب ‌کنیم؟

اقتصادتهران: امروز انجام تراکنش‌های مالی بر بستر موبایل بانک به امری رایج در میان مردم به ویژه جوانان و قشر تحصیلکرده و حتی میانسالان تبدیل شده است. سرعت در انجام کارهای بانکی، بیشتر مشتریان را به استفاده از همراه بانک‌های مختلف گرایش داده و این در حالی است که هریک از بانک‌های برای انجام امور بانکی مشتریان خود، اپلیکیشین‌های مربوط به آخرین نسخه از موبایل بانک یا همان همراه بانک را طراحی و ارائه کرده‌اند.

همراه بانک ایران زمین در میان نسخه‌های ارائه شده توسط سیستم بانکی به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های در دسترس تبدیل شده است به طوری که بسیاری از مشتریان بانک ایران زمین تنها با یکبار مراجعه به شعب این بانک و نصب این برنامه قادر خواهند بود تا از مزایای بیشمار این برنامه بهره مند شوند.

شاید سهولت در انجام کار، راحتی در یافتن خدمت مورد نظر بر روی برنامه و نیز دسترس پذیر بودن به برنامه و شعب این بانک در کنار راهنمایان مجرب که چگونگی کار با آن را آموزش می‌دهد، از نکات برجسته گزینش این اپلیکیشن توسط کاربران محسوب شود.

اما به راستی می‌توان گفت که اشراف بانک ایران زمین بر انواع خدمات بروز و نوین و نیز احاطه این بانک بر آخرین دستاوردهای دیجیتال در کنار ارائه بانکداری تمام دیجیتال، همگی باعث شده تا اقبال مشتریان برای در اختیار گرفتن این اپلیکیشن بیش از سایرین باشد.

در اینجا این سوال مطرح می‌شود که خدماتی که بانک ایران زمین ارائه می‌کند آیا طوری هست که تمام مشتریان با گروه‌های مختلف سنی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مشتریان بانک قادرند از تمامی گروه‌های سنی با اپلیکیشن بانک ارتباط برقرار کرده و به رفع نیازهای روزمره خود از درگاه اینترنت بانک ایران زمین بپردازند.

به بیان دیگر، سهولت در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک یکی از اولویت‌هایی است که مشتریان به واسطه آن، بانک مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. در این زمینه بانک ایران زمین از بانک‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی است که توانسته تمام مشتریانش را از بابت ارائه خدمات نوین آسوده کند. سهولت کار با اپلیکیشن اینترنت بانک، دسترسی به تمام آپشن‌های مورد نیاز انجام عملیات بانکی و سرعت بالای خدمات ارائه شده از مزایای مطلوب بهره مندی از اینترنت بانک ایران زمین به شمار می‌رود.

پیوند و رابطه میان مشتریان با بانک ایران به دلیل ظهور و حضور فناوری‌های نوین بانکی همواره رو به رشد بوده به طوری که با ورود به دنیای دیجیتالی شدن، این پیوند مستحکم از گذشته حلقه واصلی میان بانک و مشتری به ایفای نقش می‌پردازد.

آنچه که بانک ایران زمین برای مشتریانش به ارمغان آورده، فراتر از یک خدمت بانک است بلکه آرامش و احساس رضایت ارزشمندی است که مرهون تلاش تیم دیجیتال مارکتینگ بانک ایران زمین است.

راحتی، سهولت، در دسترس بودن راهنما و نیز سبقه بانک ایران زمین به عنوان نخستین بانک دیجیتال ایران، همگی از دلایلی است که کاربران، رویکرد متفاوتی نسبت به بکارگیری اپلیکیشن این بانک دارند و حتی آن را به دیگران نیز توصیه می‌کنند.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید بدان پرداخت، آینده نگری بانک ایران زمین برای نسل بعدی است. نسلی که دوست دارد تا تمام کارهای خود را از طریق موبایل انجام دهد. به همین منظور، پیش بینی این قضیه، راه را برای ارائه خدمات نوین دیجیتالی بر بستر وب از طریق اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین هموار کرده است به گونه‌ای که، برنامه این بانک برای نسل بعدی، استفاده از آخرین فناوری و محصولات از طریق موبایل است.

بدون شک، خلاقیت بکار گرفته شده در طراحی اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین، جذابیت‌های لازم برای گزینش شدن از سوی نسل جوان را به همراه دارد و مدیران این بانک همواره می‌کوشند تا از آخرین دستاوردهای این حوزه برای ارائه خدمات متفاوت و متنوع بهره مند شوند که همین امر ویژگی همگانی بودن و جذب مخاطبان برای بانک ایران زمین را دو برابر کرده است.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches