true

اقتصادتهران: امروز انجام تراکنشهای مالی بر بستر موبایل بانک به امری رایج در میان مردم به ویژه جوانان و قشر تحصیلکرده و حتی میانسالان تبدیل شده است. سرعت در انجام کارهای بانکی، بیشتر مشتریان را به استفاده از همراه بانکهای مختلف گرایش داده و این در حالی است که هریک از بانکهای برای انجام امور بانکی مشتریان خود، اپلیکیشینهای مربوط به آخرین نسخه از موبایل بانک یا همان همراه بانک را طراحی و ارائه کردهاند.
همراه بانک ایران زمین در میان نسخههای ارائه شده توسط سیستم بانکی به یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای در دسترس تبدیل شده است به طوری که بسیاری از مشتریان بانک ایران زمین تنها با یکبار مراجعه به شعب این بانک و نصب این برنامه قادر خواهند بود تا از مزایای بیشمار این برنامه بهره مند شوند.
شاید سهولت در انجام کار، راحتی در یافتن خدمت مورد نظر بر روی برنامه و نیز دسترس پذیر بودن به برنامه و شعب این بانک در کنار راهنمایان مجرب که چگونگی کار با آن را آموزش میدهد، از نکات برجسته گزینش این اپلیکیشن توسط کاربران محسوب شود.
اما به راستی میتوان گفت که اشراف بانک ایران زمین بر انواع خدمات بروز و نوین و نیز احاطه این بانک بر آخرین دستاوردهای ديجيتال در کنار ارائه بانکداری تمام ديجيتال، همگی باعث شده تا اقبال مشتریان برای در اختیار گرفتن این اپلیکیشن بیش از سایرین باشد.
در اینجا این سوال مطرح میشود که خدماتی که بانک ایران زمین ارائه میکند آیا طوری هست که تمام مشتریان با گروههای مختلف سنی بتوانند از آنها استفاده کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مشتریان بانک قادرند از تمامی گروههای سنی با اپلیکیشن بانک ارتباط برقرار کرده و به رفع نیازهای روزمره خود از درگاه اینترنت بانک ایران زمین بپردازند.
به بیان دیگر، سهولت در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک یکی از اولویتهایی است که مشتریان به واسطه آن، بانک مورد نظر خود را انتخاب میکنند. در این زمینه بانک ایران زمین از بانکهای پیشرو در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی است که توانسته تمام مشتریانش را از بابت ارائه خدمات نوین آسوده کند. سهولت کار با اپلیکیشن اینترنت بانک، دسترسی به تمام آپشنهای مورد نیاز انجام عملیات بانکی و سرعت بالای خدمات ارائه شده از مزایای مطلوب بهره مندی از اینترنت بانک ایران زمین به شمار میرود.
پیوند و رابطه میان مشتریان با بانک ایران به دلیل ظهور و حضور فناوریهای نوین بانکی همواره رو به رشد بوده به طوری که با ورود به دنیای دیجیتالی شدن، این پیوند مستحکم از گذشته حلقه واصلی میان بانک و مشتری به ایفای نقش میپردازد.
آنچه که بانک ایران زمین برای مشتریانش به ارمغان آورده، فراتر از یک خدمت بانک است بلکه آرامش و احساس رضایت ارزشمندی است که مرهون تلاش تیم دیجیتال مارکتینگ بانک ایران زمین است.
راحتي، سهولت، در دسترس بودن راهنما و نيز سبقه بانك ايران زمين به عنوان نخستين بانك ديجيتال ايران، همگي از دلايلي است كه كاربران، رويكرد متفاوتي نسبت به بكارگيري اپليكيشن اين بانك دارند و حتي آن را به ديگران نيز توصيه ميكنند.
يكي ديگر از نكات مهمي كه بايد بدان پرداخت، آينده نگري بانك ايران زمين براي نسل بعدي است. نسلي كه دوست دارد تا تمام كارهاي خود را از طريق موبايل انجام دهد. به همين منظور، پيش بيني اين قضيه، راه را براي ارائه خدمات نوين ديجيتالي بر بستر وب از طريق اپليكيشن همراه بانك ايران زمين هموار كرده است به گونهاي كه، برنامه اين بانك براي نسل بعدي، استفاده از آخرين فناوري و محصولات از طريق موبايل است.
بدون شك، خلاقيت بكار گرفته شده در طراحي اپليكيشن همراه بانك ايران زمين، جذابيتهاي لازم براي گزينش شدن از سوي نسل جوان را به همراه دارد و مديران اين بانك همواره ميكوشند تا از آخرين دستاوردهاي اين حوزه براي ارائه خدمات متفاوت و متنوع بهره مند شوند كه همين امر ويژگي همگاني بودن و جذب مخاطبان براي بانك ايران زمين را دو برابر كرده است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=267590
false
true