×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
هما و یونسکو تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند

اقتصادتهران: تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( هما) و کمیسیون ملی یونسکو- ایران به منظور تغییر نگرش مسافران این هواپیمایی، امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی، این تفاهم‌نامه بین «فرزانه شرفبافی»، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‘هما’ و «سعدالله نصیری قیداری»، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: تمام فعالیت‌های شرکت هما مبتنی بر خدمت‌رسانی به مردم و در رأس آنها جابه جایی ایمن و رعایت حقوق مسافران است.

وی افزود: این موضوع که هما با نهادی مانند کمیسیون ملی یونسکو پیوند داشته باشد، اهمیت زیادی دارد و ایران ایر در نظر دارد در بین مسافران خود تغییر نگرش ایجاد کند.

شرفبافی افزود: فراهم سازی پروازهای امن، آرامش در طول سفر نیز از فاکتورهای مهم و مورد توجه است و برای ایجاد این تغییر نگرش و رفتار، نیازمند اطلاع‌رسانی از سوی کمیسیون ملی یونسکو هستیم.

به گفته وی، یکی از این موارد همکاری می‌تواند ارایه اطلاعات به مسافران برای کمک به صنعت حمل و نقل هوایی کشور باشد.

سعدالله نصیری قیداری، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، نیز گفت: کمیسیون ملی یونسکو به عنوان بازوی اجرایی این سازمان محسوب می شود و تلاش می شود در کنار شرکت ‘هما’ فعالیت‌های آموزشی، علمی و فرهنگی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: چهره خوب جمهوری اسلامی ایران را باید به دنیا معرفی کرد و مهم از موارد درستی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی اخلاق شهروندی، آموزش در حوزه‌های توسعه گردشگری، نشست‌های تخصصی در خصوص گسترش اکوتوریسم، ژئوتوریسم و توریسم فرهنگی و برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص علوم هوانوردی و نقش علوم پایه در هوانوردی از جمله محورهای این تفاهمنامه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches