×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همایش فراخوان زندگی در منطقه ۷ برگزار می‌شود

تهران اکونومی:رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ از برگزاری همایش فراخوان زندگی با هدف تامین خون مورد نیاز بیماران هموفیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، شهرام عطارزاده با اعلام این مطلب افزود: همایش فراخوان زندگی در تاریخ ۱۴ اسفندماه همزمان با روز احسان و نیکوکاری از ساعت ۹ الی ۱۸ برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری این همایش با همکاری انجمن معلولین ایران در محله امجدیه_ خاقانی واقع در منطقه ۷، تصریح کرد: اهدای خون و نجات جان انسان‌ها رضایت الهی را در بردارد و همه ما باید تلاش کنیم تا خون مورد نیاز بیماران تأمین شود چون هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست
رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ یادآور شد: در جامعه ای که بر مبنای الگوی اسلامی و مکتب علوی تشکیل شده است، مسلمان نمی‌تواند در برابر نیازها و گرفتاری های برادران دینی خود بی تفاوت باشد، بلکه با احساس مسئولیت، در پی کمک و رفع مشکلات آنان خواهند بود.
وی در ادامه به برگزاری برنامه هایی ویژه در طرح استقبال از بهار توسط اداره سلامت منطقه ۷ اشاره کرد و گفت: در خانه های سلامت سرای محلات ۴۵ کارگاه آموزشی با عناوینی از قبیل  نحوه استفاده صحیح از مواد شوینده، ارگونومی و چیدمان منزل، موضوعات محیط زیستی، مشاوره تغذیه، کارگاههای تغذیه سالم در طول سفر، سفره آرایی، چیدمان سفره هفت سین و جشنواره بهترین سفره هفت سین برگزار می‌شود.
عطارزاده با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی از تاریخ یکم تا بیست و هشتم اسفند ماه در سرای محلات، تصریح کرد: برنامه‌های پیش بینی شده با هدف ارتقا سطح سلامت شهروندان و آشنایی آنان با مخاطرات و کاهش مشکلات و معضلات جسمی و روحی در خانه های سلامت منطقه اجرا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches