×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هفته بدون نایلکس در میادین میوه و تره بار منطقه ۷

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۷ از برگزاری جشنواره ها و ویژه برنامه های آموزشی با محوریت هفته بدون نایلکس در سطح میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروند سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهردار منطقه ۷، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: به منظور ارتقا سطح آگاهی های عمومی و جلب مشارکت حداکثری شهروندان در عدم استفاده از کیسه های نایلونی و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که تاثیرات مخربی بر محیط زیست دارد برنامه‌های ویژه‌ای در سطح منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هفته بدون نایلکس از تاریخ بیستم تا بیست و ششم تیر ماه، اظهارداشت: نظارت برعدم استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و پلیمری در سطح همه ساختمان های منطقه، آموزش چهره به چهره با موضوع پلاستیک کمتر،زمین پاک‌تر و سلامت بیشتر در سطح میادین میوه و تره بار، بوستان ها و فروشگاه های شهروند سطح منطقه و اختصاص ویژه برنامه هفته بدون نایلکس در ایستگاه‌های فصل نیایش تنها بخشی از فعالیت‌های این منطقه به مناسبت این ایام است.

به گفته شهردار منطقه ۷ برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سراهای محلات با محتوای آشنایی با مخاطرات استفاده از کیسه ها و ظروف پلاستیکی در حوزه سلامت و محیط زیست و ضرورت جایگزینی آن با کیسه‌ها و ظروف گیاهی،پارچه ای و کاغذی، توزیع کیسه‌های تجزیه پذیر در سطح بوستان‌ها و اطلاع رسانی در سطح منطقه از جمله اقدامات دیگر است.

وی با اشاره به اجرای طرح مهم زیست محیطی” آسمان آبی زمین پاک” و خط سفید افزود: به منظور آشنایی و ترویج بیش از پیش این طرح زیست محیطی و جلب مشارکت شهروندان، تمامی ویژه برنامه‌های هفته بدون نایلکس با محوریت طرح “آسمان آبی زمین پاک” اجرا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches