×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
هشدارهای مالی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر دکتر رضایی مدیر عامل موسسه که در سومین همایش مدیران و کارشناسان مالی استانها و شعب مستقل شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی مدیران و کارشناسان مالی را به عنوان عناصر اصلی موسسه که بخش اعظمی از کار را بر عهده دارند، برشمرد و یاد آور شد: با روند رو به رشد موسسه و روند همکاری و مباحثی که با بانک مرکزی داریم به زودی شاهد صدور چک های بین بانکی خواهیم به طوری که در این روند نقش معاونت مالی بیش از هر زمانی محسوس است .

وی یادآور شد : در تمام دورانی که متصدی مجموعه های مالی در سازمانها و نهادها بوده ام، با حساسیت بالا بر همه موارد مربوط به حوزه کاری نظارت جدی می کردم و از همه مدیران ذیربط گزارش می گرفتم و در نتیجه گزارشاتی که به مقامات بالا ارائه می نمودیم مورد توجه قرار می گرفت و به عنوان گزارشی دقیق مورد قضاوت قرار می گرفت .

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر خاطر نشان ساخت: به همین منظور مدیران حوزه مالی باید همه تحولات مجموعه را زیر نظر داشته باشند حتی اگر ساختمانی در مرکز یا استان قرار است خریداری شود، کاملا قانونی ، به صرفه و با مدارک تأیید شده مورد معامله واقع شود .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches