×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هزار تیم عملیاتی پلیس برای کنترل راه های بازگشت زائران مستقر شدند

اقتصادتهران: فرمانده قرارگاه تاکتیکی ترافیکی جنوب کشور گفت: هزار تیم عملیاتی پلیس برای کنترل راه های بازگشت زائران در مسیرهای مختلف مستقر شدند.

سرهنگ شهریار بهزاد بصیرت پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این تیم های عملیاتی در مرزهای چذابه، شلمچه، مهران و در گلوگاه ها و مراکز پرخطر استان های ایلام و خوزستان و استان های در مسیر زائران، مستقر شدند.

وی افزود: تیم های عملیاتی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی کشور ضمن کنترل مقررات و نظارت بر رفتار رانندگان تلاش دارد که ترافیک روان، آرام و بدون حادثه داشته باشیم.

سرهنگ بهزاد بصیرت گفت: جلسه استانی هماهنگی با مسئولان شلمچه و چذابه برگزار شده و هم اکنون ترافیک روانی در مسیرهای منتهی به ۲ مرز شلمچه و چذابه گزارش شده است.

وی اظهار کرد: جز یک حادثه که ۲ روز پیش برای زائران در مسیر خرمشهر به اهواز رخ داد، تاکنون حادثه مهمی برای زائران در استان خوزستان گزارش نشده است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی ترافیکی جنوب کشور از زائران و رانندگان در موقع برگشت از زیارت اربعین خواست تا بعد از استراحت کامل و تمدید قوای جسمی در موکب ها، به سمت مقصد خود حرکت کنند.

وی ضمن درخواست از رانندگان برای همکاری با پلیس در مسیرهای خروجی از گذرگاه های اربعین و مسیرهای خروج آنها از استان خوزستان افزود : خستگی راه و نداشتن تعادل و خواب آلودگی معمولا از عواملی است که باعث حادثه در مسیر می شود که رانندگان با کنترل سرعت و استراحت از حوادث پیشگیری کنند.

بازگشت زائران اربعین حسینی از چند روز گذشته در ۲ پایانه مرزی چذابه و شلمچه شتاب گرفته است و تاکنون حدود ۴۰۰ هزار زائر به وطن بازگشته اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches