×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هر آنچه باید درباره حراجمعه بدانید

اقتصادتهران: حراجمعه بامیلو به‌عنوان یکی از موفق‌ترین حراج‌های اینترنتی ایران ۵و۶ آذرماه برگزار شد. در این حراج گروه‌های مختلفی ذی‌نفع بودند. بیش از ۱۰۰۰ فروشنده که با بامیلو همکاری دارند و بیش از۴۰ میلیون بار در روزهای حراجمعه از بامیلو بازدید شده است.

در یک ساعت اول آغاز حراج، بیش از یک میلیون نفر به بامیلو مراجعه کردند، به همین دلیل برای دقایقی وب‌سایت با تاخیر در عملکرد مواجه شد. مراجعه بیش از انتظار کاربران برای بامیلو  وتامین‌کنندگان کالا غیر قابل انتظار بود. خرید در این دو روز ۳۰ برابر روزهای عادی بود و نتیجه آن تاخیر در ارسال کالا ها توسط بسیاری از تامین‌کنندگان بامیلو بود. فروش سریع برخی از کالاها که تخفیف‌های استثنایی داشتند، نشان می‌دهد خرید آنلاین برای بسیاری از مردم جذابیت دارد. در حراجمعه۹۵ در عرض یک دقیقه حدود ۷۰ عطر مردانه که ۳۹ درصد تخفیف داشت، خریداری شد. تنها طی پنج دقیقه ۷۰کیف پول مردانه با ۵۰درصد تخفیف به فروش رسید. یکی از نکات جالب در حراجمعه امسال استفاده کاربران از بامیلو برای ثبت سفارش کالا و خرید بود.  در حراجمعه ۴۳درصد از کاربران از طریق موبایل خرید کرده‌اند. در حالیکه هنوز هم استفاده از اینترنت در ایران بیشتر از طریق دسکتاپ انجام می‌شود. یکی دیگر از نکات جالب استقبال کاربران از کالاهای ایرانی بود. ۷۵ درصد از محصولات خریداری شده در بخش پوشاک که پرطرفدارترین کالای بامیلو در حراجمعه بود به تولیدات ایرانی اختصاص داشت.

 در اینفوگرافی زیر به برخی از اطلاعات جالب درباره حراجمعه ۱۳۹۵ اشاره شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches