×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نیمی از تعاونی های غیر فعال کشور قابلیت احیا دارند

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیمی از تعاونی های غیر فعال کشور را می توان با ارائه کمک های مالی و مشاورهای حقوقی احیا کرد.

غلامحسین حسینی نیا در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برای این منظور دستور کاری را با امضا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شناسایی و طبقه بندی تعاونی های غیر فعال ارسال کرده ایم.

وی ادامه داد: حمایت از تعاونی ها با توجه به نوع مشکل در نظر گرفته شده و بیشترهزینه آنها مساله کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش دارند که این دسته را در اولویت دریافت وام بانکی دولتی قرار می دهیم.

وی اضافه کرد: حمایت های مشاوره ای و حقوقی برای آن دسته از تعاونی هایی درنظر گرفته شده که مشکل حقوقی دارند تا به چرخه اقتصادی کشور بازگردند.

وی اشاره کرد: همچنین نسبت به انحلال آن دسته از تعاونی هایی که قابلیت احیا ندارد اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به زمان بر بودن روند شناسایی این دسته از تعاونی ها و تعیین تکلیف آنها ، از تعاونی ها در خواست کرد نهایت همکاری را با این وزارت خانه داشته باشند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: حدود ۱۹۶ هزار تعاونی از سال یک هزار و ۳۱۴ تا کنون در کشور ثبت شده که ۴۳ درصد آنها فعال ، ۲۵ درصد در دست احداث و ساختمان و ۳۲ درصد نیز راکد وغیر فعال می باشند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches