×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نیاز جامعه به افراد متخصص با مهارت های کاربردی

اقتصادتهران: رئیس جمعیت هلال احمر در جمع روسای مراکز علمی کاربردی هلال در سراسر کشور با اشاره به اینکه آموزش، ماموریت اصلی و رسالت سنگین هلال احمر است و جمعیت می تواند در حوزه آموزش نقش آفرینی مهمی داشته باشد، تاکید کرد: خروجی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال باید منجر به یک تغییر رفتار، مهارت و تاثیرگذاری در جامعه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر سید امیر محسن ضیائی در جمع روسای مراکز علمی کاربردی هلال با بیان اینکه بخش مهمی از فعالیت های این جمعیت در حوزه آموزش انجام می گیرد، تاکید کرد: هلال احمر در دنیای پرچالش و پررقابت امروز که منابع نیز محدود است، می تواند در حوزه آموزش نقش آفرینی مهمی داشته باشد. امروز، اصل کار سازمان های مدرن، بحث آموزش است و این حوزه، سازمان ها را برای انجام ماموریت هایشان یاری می کند.

ضرورت بازبینی و ارزیابی عملکرد هلال احمر در حرکت به سوی آینده

دکتر ضیائی در ادامه با اشاره به حوزه های فعالیت و عملکرد جمعیت هلال احمر از آغاز تاسیس تا امروز گفت: جمعیت هلال احمر طی ۹۵ سال گذشته فعالیت های مختلف و متنوعی را برعهده داشته اما لازم است در دنیای رقابتی امروز، هر لحظه فعالیت های خود را بازبینی کرده و با نگاه و توجه به آینده، حرکت کنیم.

وی افزود: در سال های پیش از انقلاب و در حدود ۱۵ سال، بیشتر فعالیت های هلال احمر در حوزه درمان بوده است، در این سال ها تمام بحث بستری کشور بر عهده هلال احمر بوده است، موضوعات مدیریت بحران برای جمعیت پررنگ نبوده و این جمعیت به عنوان یک NGO عمل می کرده اما در دوره بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، بخش درمان به وزارت بهداشت سپرده شد و جمعیت هلال احمر آرام آرام به سمت مدیریت بحران و پاسخ به سوانح حرکت کرد.

دولتی شدن انحراف از معیار اهداف هلال احمر است

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم در مسیر حرکت به سوی آینده، جمعیت هلال احمر وجهه دولتی پیدا نکند، تصریح کرد: دولتی شدن و متصل شدن به منابع دولتی انحراف از معیار اهداف هلال احمر خواهد بود. یکی از اهداف اصلی هلال احمر حفظ استقلال است تا بتواند در زمان های مختلف نقش خود را به خوبی و درستی ایفا کند.

دکتر ضیائی با اشاره به اینکه در برنامه ۵ ساله هلال احمر ما سعی کردیم عملکرد جمعیت را در تمام حوزه ها و بخش های عملکردی متوازن کنیم، تاکید کرد: این برنامه در راستای حفظ توازن جمعیت تدوین شده و همچنین در این برنامه به بحث آموزش توجه بسیار ویژه ای شده است.

اجرای برنامه ۵ ساله میثاق ما در هلال احمر است

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه از سال آینده، فعالیت های جمعیت هلال احمر بر اساس برنامه ۵ ساله خواهد بود و هیچ فعالیتی در جمعیت خارج از این برنامه انجام نخواهد شد، تاکید کرد: میثاق ما در جمعیت هلال احمر اجرای این برنامه است چراکه با اجرای برنامه ۵ ساله، هم جمعیت هلال احمر بیرون از مجموعه خود را می تواند به راحتی رصد کند و هم عملکرد جمعیت هلال احمر و اینکه چه خدماتی ارائه می دهد، از بیرون کاملا مشخص است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches