×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
نکات مثبت عرضه برق در بورس انرژی

رئیس سندیکای صنعت برق ایران عرضه برق در بازار بورس را دارای مزیت‌های زیاد برشمرد و گفت: توسعه صنعت برق یکی از این مزیت‌ها است.

به گزارش اقتصادتهران، پیام باقری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: برای اینکه بتوان اقتصاد برق را اصلاح‌کرده و از ناترازی خارج کرد راهی به‌غیراز اینکه این اقتصاد مبتنی بر فرایند عرضه و تقاضا ندارد.

وی ادامه داد: و بهترین بستر برای این فرایند بورس انرژی است که در آنجا تولیدکننده و مصرف‌کننده بتوانند مراوده خود را شکل دهند تا یک بازار شفاف و رقابتی شکل بگیرد.

رییس سندیکای صنعت برق ایران تاکید کرد: و در چنین شرایطی به‌نوعی این می‌تواند در جهت توسعه اقتصاد برق و در جهت ایجاد منابع و سرمایه‌گذاری بیشتر در صنعت برق باشد.

باقری گفت: عرضه برق در بورس به‌نوعی توجیه‌پذیر کردن سرمایه‌گذاری در صنعت برق نزد بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: زیرا باعث می‌شود که در چنین فرایندی بخش خصوصی تمایل بیشتر به حضور و فعالیت در صنعت برق داشته باشد.

وی یادآور شد: عرضه برق در بورس انرژی ایجاد نقدینگی بیشتر برای این صنعت را به همراه خواهد داشت و موجب رشد بیشتر این صنعت خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches