×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
نوسازی ناوگان مسافری اولویت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای است

اقتصادتهران: نوسازی ناوگان مسافری اولویت نخست سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در سال جاری است و در این راستا ۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در آئین تجلیل از فعالان حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: با وجود کمبود منابع و اعتبارات، این امر در صدر برنامه های سازمان قرار دارد و وعده ما به وزیر راه و شهرسازی این است که تا پایان امسال ۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال جاری اضافه شود.

وی افزود: به منظور تحقق این مهم تفاهم نامه هایی با شرکت های خودروساز داخلی منعقد شده که بر مبنای آن، تا پایان سال آینده ۳۵۰۰ دستگاه انواع خودرو در بخش مسافری تولید و تحویل سازمان راهداری شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه به خدمات این سازمان به زائران اربعین حسینی اشاره و تاکید کرد: با راه اندازی و تجهیز پارکینگ برکت در مرز مهران در اربعین امسال تلاش کردیم مشکلات سال های گذشته در بخش حمل و نقل عمومی برای رانندگان و زائران کمتر شود.

امانی تصریح کرد: از سویی سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهینه سازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین هزینه و زمینه افزایش ایمنی سفرهای اربعین حسینی شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: حجم بسیار بالای خدمات رسانی به چهار میلیون و ۵۰ هزار زائر در مسیرهای رفت و همین تعداد زائر در سفرهای برگشت در بازه زمانی کوتاه ایام سفرهای اربعین و همچنین خدمت رسانی بلادرنگ به زائران حرم رضوی در دهه پایانی ماه صفر، حکایت از تلاش جهادگونه تلاشگران و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای و راهداری کشور اعم از رانندگان، تشکل های صنفی، شرکتهای حمل و نقل، راهداران و همکاران این سازمان دارد که به سهم خود از این حضور و خدمت رسانی عاشقانه به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به این که رفع برخی کاستی ها نیازمند موارد قانونی است، ابراز امیدواری کرد در برنامه هفتم و با پیگیری های لازم از مراجع مربوطه بخش قابل توجهی از مشکلات زحمتکشان این بخش مرتفع شود.

شایان ذکر است در این مراسم که همزمان با نشست مدیران ستادی و استانی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای برگزار شد، با حضور فعالان و تلاشگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای که اربعین امسال افتخار خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی را داشتند، از نمایندگان و برگزیدگان منتخب این حوزه تجلیل و قدردانی شد.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches