اقتصاد تهران
شماره خبر : 105969
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
اقتصاد تهران

نمایندگان شرکت‌های بیمه باید بهترین سفیر برای تبلیغات باشند

اقتصادتهران: سال آینده هسته دانا و شبکه توانا در شرکت بیمه کوثر به صورت عملیاتی محقق می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در جلسه‌ای که باحضور کارشناسان و نمایندگان سرپرستی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب که بیمه‌کوثر باید در سال۱۴۰۰ نمانامی معتبر باشد، تصریح ‌کرد: نمانام‌سازی ازطریق شاخص‌هایی ازجمله توجه به شبکه فروش، حرکت شبکه فروش در راستای سیاست‌های شرکت و تبدیل شدن به الگویی پیشرفته و به‌روز میسر خواهد شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی تاکید کرد: نمایندگان شرکت ازطریق ارایه خدمات مناسب و رضایت‌بخش باید بهترین سفیر برای تبلیغات بیمه‌کوثر باشد.

وی از تفویض اختیارات به‌صورت ۱۰۰درصد به سرپرستی‌ها در سال۹۷ خبرداد و گفت: از ابتدای سال‌جاری مقدمات این کار صورت گرفته است و در سال آینده همه فعالیت‌ها همچون از صدور و خسارت توسط سرپرستی‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گفت: در سال آینده شبکه فروش به شبکه همکاران تبدیل خواهد شد و هسته دانا و شبکه توانا در شرکت بیمه‌کوثر به‌صورت عملیاتی محقق می‌شود.

در این سفر مدیران برنامه‌ریزی توسعه و پایش عملکرد، امور نمایندگان و بیمه‌های مسئولیت و اتومبیل مدیرعامل شرکت را همراهی کردند.