×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نمایش توانمندی‌های صنعت بانک و بیمه در نمایشگاه چهاردهم

اقتصادتهران: چهاردهمین نمایش صنعت بانک و بیمه کشور در حالی از فردا دوم مردادماه در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می‌کند که این نمایشگاه پس از ۲ سال که در اثر ویروس کرونا برگزار نمی‌شد اکنون با استقبال شرکت‌های بیمه، بانک‌های کشور و نیز استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فروش مواجه شده است.

نمایش آخرین دستاوردهای حوزه پولی و مالی کشور که بانک‌ها مهم‌ترین شریان اقتصادی آن محسوب می‌شوند از یکسو و نیز حضور پررنگ صنعت بیمه کشور از سوی دیگر در کنار شرکت‌های استارت‌آپی بر غنای این نمایشگاه افزوده است.

به بیان دیگر، حضور حداکثری صنعت بیمه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت پولی و مالی کشور از جلوه‌های روشن اهمیت فرهنگسازی در صنعت بیمه به شمار می‌رود ضمن آن که صنعت بانکداری نیز در مدتی که با تحریم‌های بین المللی همراه بوده است، از رشد و پیشرفت غافل نشد و توانست با ارائه خدمات نوین و دستاوردهای الکترونیک و دیجیتال، راه برای شکوفایی هموار کند.

صنعت بانکداری کشور با استفاده از چالش تحریم‌های این صنعت توانست تهدیدهای آن را به فرصتی برای رویارویی با دنیای دیجیتالی تبدیل کرده و آخرین دستاوردهای روز را برای مشتریان داخلی در قالب خدمات نوین ارائه کند. این صنعت که ظرفیت‌های بی‌شماری برای رشد دارد، از پتانسیل‌های مختلف برای عرضه محصولات و خدمات بانکداری دیجیتال بهره گرفته است و اگرچه هنوز تا نقطه مطلوب، فاصله‌هایی وجود دارد اما این صنعت با تکیه بر توان داخلی می‌کوشد تا نه تنها هراسی از تداوم تحریم‌ها نداشته باشد بلکه با ارائه توانمندی خود افق گسترده‌ای برای آینده نظام بانکی ترسیم کند.

صنعت بیمه کشور نیز که از توانایی و ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است باید بتواند با بهره‌گیری از آن، این ظرفیت را به نحو احسن به توانمندی بالفعل تبدیل کند و از اینرو نمایش توانمندی این صنعت برای همگان ضرورتی انکارناپذیر به شمار می‌رود.

به بیان دیگر، بعد از کسب تجارب ارزشمند صنعت بیمه از شرکت در رویدادهای ملی، حضور این صنعت در اینگونه رویدادها، حضوری هدفمند، کاربردی و نتیجه محور است و آثار این سرمایه گذاری فرهنگی در جامعه از طریق افزایش ضریب نفوذ بیمه مشخص خواهد شد.

این در حالی است که حضور همزمان شبکه فروش و استارت آپ‌های بیمه‌ای علاوه بر تثبیت تبلور اصل همگرایی در صنعت بیمه می‌تواند زیرساخت تصمیم سازی‌های مشترک را تقویت کند.

ظهور و حضور شرکت‌های استارت‌آپی در سالیان اخیر نیز، به نقطه عطفی در صنعت بیمه کشور تبدیل شده است. این شرکت‌ها در سالیان اخیر با ارائه برنامه‌های مختلفی همگام با صنعت بیمه کشور توانستند حلقه مفقوده این صنعت باشند.

به هر حال به نظر می‌رسد در حین برپایی این نمایشگاه که پیش بینی می‌شود با استقبال عموم مردم و صاحبنظران و نیز متخصصان این صنعت برگزار شود، شاهد تبلور بیش از پیش خدمات و محصولات صنعت بانک و بیمه کشور باشیم.

لازم به ذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بیمه، بانک و بورس) از دوم تا پنجم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند بین ساعت ۸ تا ۱۵ از آخرین دستاوردهای حوزه صنعت مالی کشور بازدید کنند.

بانک‌ها و شرکت‌های بیمه با حضور چشمگیر در این رویداد اقتصادی، آخرین دستاوردها، محصولات و ظرفیت‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت.

اینشورتک‌ها و شرکت‌های  دانش‌بنیان نیز در این نمایشگاه به ارائه محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches