×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه مبل و لوستر در منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد

اقتصادتهران: نمایشگاه مبل ، لوستر و فرش در محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد.

مسئول برگزاری این نمایشگاه شامگاه جمعه در حاشیه مراسم اختتامیه آن در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه از ۱۹ دی ماه افتتاح و تا آخر وقت امروز ادامه داشت.

مهدی جوکار افزود: به دلیل تقارن درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و به جهت احترام به مراسم مربوط به ارتحال ایشان، این نمایشگاه بدون هیچ گونه مراسمی کار خود را آغاز کرد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه با حضور ۳۲ تولید کننده فرش، مبل، لوستر و همچنین پارچه ها و لوازم مربوط به تعمیرات و زیباسازی مبلمان، درقالب ۳۲ غرفه گشایش یافته بود.

جوکار با اظهار رضایت از استقبال و بازدید خوب مردم از این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ، حمایت از تولید کنندگان داخلی با معرفی محصولات تولیدی آنها و همچنین عرضه مستقیم آن به مشتری با قیمت کارخانه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.

قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال – جنوب، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه های مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches