×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: اتحادیه جهانی مخابرات هر ۴ سال یکبار نمایشگاه تله کام جهانی را برگزار می‌کند و دوره بعدی این نمایشگاه جهانی در سال ۲۰۱۵ برگزار می‌شود.

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: اتحادیه جهانی مخابرات هر ۴ سال یکبار نمایشگاه تله کام جهانی را برگزار می‌کند. به این صورت که در سال‌های زوج، کنفرانس سران مختار و یک سال پس از آن نمایشگاه تله‌کام جهانی برگزار می‌شود. همچنان که در سال ۲۰۱۴ کنفرانس سران مختار و در سال ۲۰۱۵ نمایشگاه تله‌کام جهانی برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر تله‌کام جهانی، نمایشگاه تله‌کام منطقه‌ای نیز برگزار می‌شود. اتحادیه جهانی مخابرات منطقه برگزاری نمایشگاه را به گونه‌ای انتخاب می‌کند که اولویت برگزاری به ترتیب در آسیا، افریقا و امریکا باشد.

زارعیان گفت: در ایران نیز چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تله‌کام مخابرات از ۴ تا ۷ مهرماه برگزار می‌شود.

معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به رویکرد جهانی نمایشگاه تله‌کام، گفت: رویکرد نمایشگاه تله‌کام در سال‌های گذشته دست‌خوش تغییر شده است،تا سال ۱۹۹۸رویکرد نمایشگاه تله‌کام بیشتر تجهیزات‌محور بود. پس از سال ۲۰۰۲ از تجهیزات دور شد و بر راه‌حل، نرم‌افزار و سرویس‌های ارزش‌افزوده که اپراتورها ارائه می‌کنند متمرکز شد.

وی گفت: در ایران، علی‌رغم برگزاری چهارده دوره نمایشگاه تله‌کام، نمایشگاه واقعی از سال ۸۶ و با شروع فرایند خصوصی‌سازی در صنعت مخابرات و ارتباطات و ورود اپراتور دوم موبایل، آغاز و از رکود خارج شد.

زارعیان افزود: در سال ۸۷ و با خصوصی‌سازی مخابرات، نمایشگاه تغییر کرد و این تغییر هم‌اکنون از تفاوت رفتار دولتی و خصوصی در نمایشگاه مشخص است.

معاون شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: امسال گروه مخابرات ایران برای چهارمین سال به صورت متحد در نمایشگاه شرکت می‌کند تا سبدی از خدمات ارتباطی را به مشتریان ارائه کند. در فضایی به مساحت ۴ هزار و ۷۰۰ متر (۷۰۰ متر فضای باز و سالن‌های ۷ و ۶) تمامی شرکت‌هایی که به صورت مستقیم با مخابرات ایران همکاری دارند، حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: مهمترین دستاورد این نمایشگاه برندسازی خواهد بود. رویکرد اصلی، ارائه خدمات جدید و آشنایی مخاطبان با خدمات جدید ارتباطی است و تجهیزات در اولویت دوم است.

زارعیان خاطر نشان کرد: فروش مودم بی‌سیم رایگان روی اینترنت پرسرعت مخابرات، فروش قسطی گوشی و لب‌تاپ به مشترکان دائمی همراه اول و معرفی سامانه ۲۰۰۰ (سامانه پرداخت تمام قبوض) برخی از برنامه‌های مخابرات در نمایشگاه تله‌کام خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches