×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

چهارمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی صنعت ریخته گری از ۹ تا ۱۱ تیر ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

موج: عبدالحمید قدیمی دبیر انجمن کارخانجات صنعت ریخته‌گری ایران، با بیان این مطلب گفت: فضای سازمان توسعه تجارت(محل فعلی نمایشگاه های بین المللی تهران) هیچ گونه تطابقی برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی ندارد.

وی با بیان این که در نمایشگاه های خارجی چنانچه بازدیدکننده ای بخواهد خودش را گم کند موفق به این کار نمی شود، اظهار داشت: متاسفانه به هیچ عنوان در خصوص فضای نمایشگاه بین المللی تهران فکر نشده است تا جائیکه باید بگویم فضای نمایشگاه تهران بیشتر به پارک دلفین ها شبیه است تا نمایشگاه!

به گفته قدیمی در چهارمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی صنعت ریخته گری افزون بر ۱۰۰ واحد تولیدی از صنایع مختلف مانند صنایع معدنی، صنعت نفت، صنایع سیمان، صنایع ریلی و برخی صنایع دیگر دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: این همایش و نمایشگاه به صورت دو سالانه برگزار می شود و در نمایشگاه امسال در مقایسه با دوره های قبل تعامل بیشتری با صنایع مختلف از جمله صنایع معدنی شده است.

دبیر انجمن کارخانجات صنعت ریخته‌گری ایران در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به ظرفیت صادرات ۲۰۰ میلیون یورویی قطعات ریخته‌گری تصریح کرد که در سال قبل فقط ۷۰ میلیون یورو صادرات داشته‌ایم.

وی با توجه به این که اوج تولید قطعات ریخته‌گری در سال ۸۹ بوده که در آن سال مجموع تولیدات این صنعت ۷۸۰ هزار تن شده است، اضافه کرد: برآورد ما این است که این صنعت ظرفیت تولید در حدود یک میلیون تن را نیز دارد در حالیکه تولیدات ما در سال ۹۱ بیش از ۵۰۰ هزار تن نبوده است و ما تنها با حدود ۵۰ درصد از ظرفیت این صنعت به کار تولید دست زده‌ایم.

قدیمی در پایان خاطرنشان کرد: صنعت ریخته گری در سال گذشته ۷۰ میلیون یورو قطعات خام به خارج از کشور صادر کرد اما اکنون توان بیش از ۲۰۰ میلیون یورو صادرات در این صنعت وجود دارد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches