×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری در یک همایش بین المللی بررسی شد

در چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، نقش بازاریابی اینترنی و فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد تهران، دکتر مسعود سلطانی فر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری با اشاره به پتانسیل بالای کشور برای تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه گفت: ایران ظرفیت بالایی در عرصه های مختلف گردشگری دارد که برای استفاده از همه آنها نیاز به همت، همکاری و بسیج امکانات و هماهنگی بخش های مختلف داریم و در این راستا نباید از نقش محوری فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری غافل شویم.

معاون رییس جمهوری گفت: به منظور معرفی کشور به عنوان قطب گردشگری منطقه و همچنین مبارزه با تبلیغات ناصحیح در خصوص گردشگری کشور می توان از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری بهره برد.

براساس این گزارش تازه ترین راهکارهای مربوط به برندسازی و افزایش فروش و توسعه بازار با حضور مخاطبینی چون بازرگانان، صاحبان برند و کسب و کار، مدیران شرکت ها و سازمان های مرتبط با گردشگری و اقتصاد بررسی شد.

در این همایش که توسط شرکت کاسپید و فاوا گستر شریف برگزار شد ، ۵ تن از اساتید بین‌المللی بازاریابی اینترنتی تازه‌ترین اطلاعات، تکنیک‌ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان گذاشتند.

گفتنی است در این همایش علاوه بر سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران اساتیدی همچون کسپر زیمنسکی (Kaspar Szymanski)، مدیر وب اسپم تیم گوگل از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ ، الن اورو (Alain Heureux)، رییس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی IAB اروپا، خوزه ال تروچادو (Jose L.Truchdo)، مدیر ارشد مارکتینگ Expedia بزرگترین سایت بوکینگ هتل و بلیت در دنیا، بس ون دن بلد (Bas Van Den Beld)، مشاور مارکتینگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال ۲۰۱۱، کریستین. ام . هاجسون (Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴ وحمید سپید نام، پرزیدنت SEMPO درایران و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید حضور داشتند.

لازم به ذکر است، همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی،اقتصاد و گردشگری شهری در سال جاری در ۵ شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان، و بندرعباس برگزار شد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches