×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نقش بانک ها در ۶۰ درصد تولید ناخالص ملی

مدیرعامل بانک سپه گفت: کارمندان بانکها، پاک ترین، صادق ترین و زحمت کش ترین کارکنان نظام اداری هستند و باید زحمات آنها در جامعه دیده شود.

سیدکامل تقوی نژاد در بیست و پنجمین همایش بانکداری اسلامی اظهارداشت: ۶۰ درصد تولید ناخالص ملی با سرمایه گذاری بانکها محقق شده است و همواره بانکها از ارکان پشیبرد فعالیتهای اقتصادی در کشور بوده و هستند.

وی با بیان اینکه همه کاستی ها و نارسایی های اقتصادی به نوعی به بانکها نسبت داده می شود گفت: کارکنان بانکها افراد سالم و زحمت کشی هستند و هر فعالیت اقتصادی که رخ می دهد، نقش بانکها در در آن کاملا پررنگ است.

رئیس هیأت مدیره بانک سپه گفت: در حال حاضر نقش بانک ها آنگونه که در اقتصاد مشهود است در جامعه به خوبی مطرح نمی شود.

وی با بیان اینکه هجمه های وارده به نظام بانکی و نیز برخی نقدهای منتقدان منصفانه نیست گفت: علی رغم این هجمه ها، بانکها همواره از همه امکانات و بضاعت خود برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور بهره گرفته اند.

وی با انتقاد به نظر برخی منتقدان که منشا مفاسد اقتصادی را بانکها می دانند اظهارداشت: قضاوت نادرست برخی در خصوص کارکنان صدیق و زحمتکش نظام بانکی باید اصلاح شود تا شرایط و فضای لازم برای فعالیت بانکها برای کمک به توسعه کشور مهیا شود.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه اولین جایی که با متخلفین برخورد می کند، سیستم نظارتی داخلی خود بانکها است اظهارداشت: کارکنان صدیق و زحمتکش نظام بانکی خود مصرانه خواستار برخورد جدی با متخلفین در سیستم اداری از جمله نظام بانکی هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches