×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نقش بانک صادرات ایران در چرخه اقتصادی و نظام بانکداری کشور

سیستم بانکی بدون شک به عنوان شریان اقتصادی کشور، نقش بسزایی در رونق اقتصادی هر کشوری دارد.

به گزارش اقتصادتهران، این شبکه گسترده با جمع آوری نقدینگی لازم و در اختیار گذاشتن آن برای بخش صنعت و تولید، می‌تواند به الگویی مناسب برای تبادلات اقتصادی مطرح شده و اثرگذاری قابل قبول و محسوسی بر نظام اقتصادی ایفا کند.

در این زمینه بانک‌هایی موفق تر عمل می‌کنند که توانسته‌اند نسبت به جذب منابع و مشتریان از طریق ارائه خدمات متمایز‌، متفاوت‌تر عمل نمایند. بانک صادرات ایران یکی از بانک‌هایی است که در این زمینه با توجه به قدمت و نیز توان مدیریتی کنونی که در اختیار دارد، به موفقیت‌های خوبی در نظام بانکی دست یافته است.

این بانک به عنوان یکی از بازوهای اصلی صنعت بانکداری کشور مطرح است و با جدیتی که برای ارائه خدمات متمایز بانکی دارد، روز به روز بر تعداد مشتریانش افزوده می‌گردد.

ارائه بانک دیجیتال سپینو به عنوان یکی از مواردی که مشتریان نظام بانکی به خصوص مشتریان این بانک را از نظر دسترسی به انواع و اقسام خدمات بانکی بی نیاز و سیراب کرده است، نمونه بارز این مدعاست.

از سوی دیگر سهم روز افزون بانک صادرات ایران در بازار و رسیدن تعداد تراکنش‌های ماهانه به مرز یک میلیارد مبادله پولی را می‌توان نشانه‌ای از اعتماد مشتریان به این بانک برشمرد که در کنار بهره مندی مشتریان از خدمات نوین این بانک، هر ساعت بر تعداد مشتریانش افزوده خواهد شد.

استقبال بیش از ۳۰۰هزار هموطن در ۳۰ روز ابتدایی رونمایی از بانک دیجیتال سپینو نشان از علاقه مشتریان این بانک برای بهره‌مندی از خدمات نوین این بانک یکسو و نیز نشان از اعتماد و اعتقاد مردم برای استفاده از خدمات نوین بانک صادرات ایران بدر فضا و بستری کاملا امن و ایمن دارد.

در اختیار داشتن نزدیک به ۵۲ هزار دستگاه خودپرداز در کشور در کنار ۱۳۰۰ کیوسک بانک صادرات در اکثر نقاط کشور همگی نشان از شبکه گسترده این بانک در صنعت و نظام بانکداری کشور و نیز اراده قوی مدیران این بانک برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است که مطمئنا در آینده‌ای نزدیک اخبار خوشی از این بانک به گوش خواهد رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches