×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نقش اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه در توسعه خدمات مالی بسیار مهم است

اقتصادتهران: بشار حسین دبیرکل اتحادیه پستی جهانی اظهار داشت: اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه نقش بسیار مهمی در ایجاد بازارهای مشترک و توسعه خدمات مالی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، دوازدهمین کنگره اتحادیه آسیا و اقیانوسیه روز جاری در تهران آغاز به کار کرد و بشار حسین دبیرکل اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه در سخنانی ضمن تقدیر از میزبانی ایران به مصوبات کنگره استانبول اظهار امیدواری نمود: با توجه به مصوباتی که در کنگره اتحادیه پستی جهانی سال گذشته در استانبول داشتیم، اعضای این اتحادیه باید در اجرایی شدن آن نهایت تلاش خود را نموده و منطبق با فناوری‌های نوین به تعریف جدیدی از خدمات پستی دست یابند.

وی همچنین گفت: این اتحادیه با میلیاردها جمعیت و نیمی از شبکه های پستی و ۳۶۱ هزار اداره پستی مولفه بزرگی در دنیای ارتباطات محسوب می‌شود به طوری که در تجارت الکترونیک رشد دو رقمی داشته و تنها در چین بیش از ۱۷ میلیارد ارتباطات الکترونیکی بین مشتریان رد و بدل شده است.

دبیرکل اتحادیه پستی جهانی خدمات مالی را از دیگر نقاط قوت توسعه منطقه ای در آسیا و اقیانوسیه برشمرده و گفت: اعضای این اتحادیه می‌توانند تا سال ۲۰۲۰ به ایجاد بازارهای مشترک و تبادل نظر جهت پیشبرد اهداف مدنظر با یکدیگر همکاری نمایند.

بشار حسین در ادامه از کشورهای چین، مالزی، تایلند، ایران و پاکستان بابت کمک به صندوق APPU برای ایجاد خدمات جدید و مشارکت فعالانه در فعالیت های منطقه ای تقدیر کرده و اظهار امیدواری نمود تا سایر کشورهای عضو نیز در این امر فعالیت بیشتری داشته باشند.

دبیرکل اتحادیه پستی جهانی سپس گفت: صندوق داوطلبانه ای ایجاد شده که کشورهای مشارکت کننده می توانند از محل این صندوق به کشورهای فقیرتر جهت توسعه خدمات جدید کمک نموده و امیدواریم بتوانیم این متدولوژی داوطلبانه را گسترش داده و مهم است که اعضا میزان مشارکت خود را تعیین نمایند.

وی پس از آن از پست به عنوان بزرگترین شبکه توزیع یاد کرد که باید در راستای طرح سازمان ملل و اهداف توسعه هزاره به دولت‌ها کمک نمود تا خدمات پستی را به عنوان یک زیرساخت و راه حلی برای رسیدن به اهداف آن تعریف نمود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches