×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نظر مساعد معاونت راهبردی ریاست جمهوری برای تفکیک حوزه جوانان از ورزش

تهران اکونومی: وزیر ورزش و جوانان گفت: دیدگاه‌های شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان درباره تفکیک یا تغییر وضعیت ادغام حوزه‌های ورزش و جوانان به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری فرستاده شد. به نظر می‌آید بیشترین تصمیم‌گیران این معاونت با تفکیک حوزه جوانان از ورزش موافق باشند.

دکتر محمود گودرزی افزود: درصورت موافقت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با تفکیک حوزه جوانان از ورزش و تصویب این موضوع در شورای عالی جوانان باید بررسی کنیم که آیا تفکیک در حوزه ورزش و جوانان نیازمند قانون است یا از طریق ریاست جمهوری انجام این کار میسر است.

وی با اشاره به تشکیل شورای راهبردی در وزارت ورزش و جوانان برای بررسی تفکیک حوزه جوانان از ورزش گفت: در شورای راهبری از افراد صاحبنظر در حوزه جوانان فارغ از نگاه سیاسی دعوت کردیم که این شورا سه اولویت را درباره سرنوشت حوزه ورزش و جوانان مطرح کردند که یکی از آنها تفکیک بود. این اولویت‌ها به دولت منعکس و درباره آن در شورای عالی جوانان بحث شد.

گودرزی در پایان اظهارکرد: ادغام حوزه ورزش و جوانان غیرتخصصی و غیرمطالعاتی بوده است. اگر قرار باشد این حوزه با چنین رویکردی جداسازی شود دوباره خطا مرتکب می‌شویم. پس باید با نگاه تخصصی و مطالعاتی به موضوع تفکیک حوزه جوانان از ورزش بپردازیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches