×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
نصیری‌نیا: به ایران برگشتم تا شائبه‌ها برطرف شود

وزنه‌بردار سابق تیم ملی ایران گفت: شائبه‌ای در فدراسیون به وجود آمده بود که گویا من پشت المپیکی‌ها هستم و برای همین برگشتم تا این شائبه‌ها را برطرف کنم.

شاهین نصیری‌نیا در گفت و گو با فارس در خصوص شرایط تیم ملی وزنه‌برداری و قهرمانی ایران در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گفت: به نظرم به غیر از بهادر مولایی، سایر ملی‌پوشان خوب کار کردند. از تقیان هم انتظار بیشتری داشتم چون پیش از این رکوردهای خیلی خوبی را ثبت کرده بود و فکر می‌کنم در فاصله باقی مانده تا مسابقات جهانی، بتواند رکوردهای بهتری را هم بزند.

وی با اشاره به اینکه در در وزن ۶۹ کیلوگرم هم جابر بهروزی عملکرد خوبی داشت، ادامه داد: تیم ملی با ترکیبی متحول شده در قهرمانی آسیا شرکت کرد و در مجموع معتقدم که میدان خوبی برای جوانترها بود تا بتوانند تجربیات خوبی را از مسابقات بین‌المللی به دست بیاورند.

نصیری‌نیا در خصوص ملی‌پوشان المپیکی وزنه‌برداری که این روزها دور از ترکیب اصلی تیم ملی مانده و حاضر به بازگشت نیستند، گفت: در فدراسیون بودم و صحبت‌هایی را هم با کوروش باقری انجام دادم. در این میان سوتفاهم پیش آمده و سعی می‌کنم تا به زودی به عنوان بزرگتر این خانواده، ملی‌پوشان المپیکی را دور هم جمع کرده تا با آشتی طرفین، این وسط کسی متضرر نشود.

ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری ایران یادآور شد: مطمئن باشید که هیچکدام از دو طرف نمی‌خواهند ماجرا همچنان به اینگونه پیش برود و باید یکی باید پیدا شود تا این قائله خاتمه پیدا کند.

وی در مورد اینکه آیا ملی‌پوشان از وی خواسته‌اند تا به عنوان مربی با آنها کار کنند، گفت: نیمی از هدفم برای بازگشت به ایران به خاطر این موضوع بود. چون این افراد اسم من را آورده بودند، شائبه‌ای در فدراسیون به وجود آمده بود که گویا من پشت این افراد هستم و برای همین برگشتم تا این شائبه‌ها را برطرف کنم.

نصیری‌نیا اظهار داشت: چندین سال است که با هم هستیم و به هیچ وجه نباید در خانواده وزنه‌‌برداری این صحبت‌ها مطرح باشد. من از ملی‌پوشان به خاطر اطمینانی که به من داشتند تشکر می‌کنم اما تأکید می‌کنم که در این خصوص از جانب هیچکس صحبتی با من نشده است.

وی یادآور شد: چندین سال برای وزنه‌برداری زحمت کشیده‌ام و معتقدم که المپیکی‌ها از روی علاقه شخصی از من اسم برده‌اند اما هیچ صحبتی در این خصوص نشده است. من برگشتم تا هم شائبه‌ها را برطرف کنم و یک آشتی بین استاد و شاگرد بوجود بیاورم. البته هنوز با المپیکی‌ها صحبتی نکرده‌ام و از رضازاده خواستم تا با برگزاری جلسه‌ای بتوانیم این سوتفاهم‌ها را برطرف کنیم.

نصیری‌نیا در مورد اینکه آیا رفتار کوروش باقری بد است، گفت: من در محیط اردو نبودم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم. با این حال سوتفاهم‌هایی بوجود آمده است و معتقدم که حتی برخی رسانه‌‌ها، مسیر را به جایی کشانده‌اند که وزنه‌برداری مثل فوتبال شود.

وی افزود: وزنه‌برداری مثل فوتبال نیست چراکه بچه‌های وزنه‌برداری خیلی مظلوم هستند و اینکه برخی آتش بیار معرکه شوند کار درستی نیست.

نصیری‌نیا گفت: حرف کلی‌ام این است که پول بیت‌المال خرج این وزنه‌برداران شده است و فدراسیون نباید راضی شود که اینها به همین سادگی حذف شوند، بلکه باید به عنوان سرمایه‌های ملی آنها را حفظ کرد. تمام دنیا به وزنه‌بردارانی مانند بهداد سلیمی و سایر ملی‌پوشان احترام می‌گذارند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا باقری از وی نخواسته است تا در تیم ملی به وی کمک کند، عنوان کرد: باقری بخواهد در خدمتش هستم. هرکدام از وزنه برداران هم مشاوره بخواهد با کمال میل به آنها مشورت می‌دهم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches