×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نزدیک به ۵هزار و ۳۰۰ پروژه روستایی به بهره برداری رسید

اقتصادتهران: معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: در هفته دولت امسال نزدیک به ۵ هزار و ۰۰ ۳پروژه روستایی درکشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

 سعیدرضا جندقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شمار پروژه بهره برداری شده در هفته دولت امسال ۶هزار و ۷۸۲ پروژه در حوزه دهیاری ها و شهرداری ها سطح کشور به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: اعتبارات مربوط به این پروژه ها از محل بند ‘و’ تبصره ۲ ماده ۳۹ و ملیلت بر ارزش افزود تامین شده است.

جندقیان ادامه داد: عمده این پروژه ها مربوط به بهسازی معابر روستایی، گردشگری و تامین آب غیر مستقیم از طریق تصفیه مجدد به منظور استفاده در بخش کشاورزی و آبیاری فضای سبز است.

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم و همچنین شروع به کار دولت دوازدهم سرعت بهره برداری از پروژه های روستایی افزایش یافته است و غالب پروژه های بهره برداری شده در بخش مردمی است.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: از سال ۱۳۸۲ تا سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در عرصه های روستایی از سوی دولت اختصاص یافته است که ۷هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان آن فقط در دولت یازدهم محقق شده که شامل بیش از ۷۲ درصد از این اعتبارات است.

وی اعلام کرد: در رویکرد وزارت کشور توسعه روستایی مورد توجه بیشتر و جدی تری قرار گرفته است و تاکید شده است اعتبارات صرف توانمندسازی و اشتغالزایی روستایی شود و سود حاصل از آن هم در بخش خدمات و عمران روستایی مورد استفاده قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches