×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
نرخ مصوب کالاها در نمایشگاه ضیافت

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت با تاکید بر اینکه ذخایر کالاهای اساسی با ارز ۱۲۲۶ تومان است، قیمت کالاهای اساسی در نمایشگاه ضیافت را اعلام کرد و گفت: هر گونه افزایش از این قیمت‌ها تخلف است و باید به آن رسیدگی شود.

حسن رادمرد در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ذخایر کالاهای اساسی با ارز ۱۲۲۶ تومانی انجام شده است، لذا افزایش نرخ مرجع نمی‌تواند تاثیری در قیمت ذخایر این کالاها داشته باشد.

وی افزود: ذخایری که از کالاهای اساسی تاکنون انجام شده است، بیش از تکالیف و براساس دستور وزیر صنعت به نحوی انجام شده است که تا پایان سال جوابگوی کشور خواهد بود.

رادمرد در خصوص قیمت کالاهای اساسی عرضه شده در نمایشگاه ضیافت گفت: هیچ کمبودی در عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های ضیافت نداریم و تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد، به هر میزان که مردم بخواهند کالاهای اساسی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت گفت: گوش مرغ منجمد در درب سردخانه ۴ هزار و ۶۰۰ تومان و در نمایشگاه ضیافت ۴ هزار و ۸۵۰ تومان باید عرضه شود.

وی افزود: گوشت قرمز در درب سردخانه ۱۶ هزار تومان و در نمایشگاه ضیافت برای مصرف‌کننده نهایی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم است.

رادمرد گفت: برنج تایلندی در درب انبار ۱۷۰۰ تومان و برای مصرف کننده نمایشگاه ضیافت ۱۹۰۰ تومان، برنج هندی ۱۱۲۱ در درب انبار ۳۶۵۰ تومان و برای مصرف کننده نمایشگاه ضیافت ۳۸۰۰ تومان و برنج هندی پرمحصول در درب انبار ۱۵۰۰ تومان و برای مصرف کننده نمایشگاه ضیافت ۱۶۵۰ تومان و برنج آمریکایی در درب انبار ۲۰۵۰ تومان و برای مصرف کننده نمایشگاه ضیافت ۲۲۰۰ تومان است.

وی افزود: هر کیلوگرم شکر فله در درب انبار ۱۳۰۰ تومان و برای مصرف کننده نمایشگاه ضیافت ۱۵۰۰ تومان است و میزان ذخیره شکر ۱۵۰ هزار تن است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون وزیر صنعت گفت: در حبوبات نیز دو کالای پر مصرف را در نمایشگاه‌های ضیافت با قیمت تنظیم بازار عرضه می‌کنیم که شامل ۱۰ هزار تن نخود و ۱۵ هزار تن عدس است که قیمت نخود در درب انبار ۲۷۰۰ تومان و در نمایشگاه ضیافت ۳۰۰۰ تومان و قیمت عدس نیز در درب انبار ۲۹۰۰ تومان و در نمایشگاه ضیافت ۳۲۰۰ تومان است.

رادمرد گفت: قیمت‌گذاری‌ها براساس مصوبه کمیسیون نظارت و کنترل بازار استانها انجام شده است.

معاون وزیر صنعت در پاسخ به این سوال که قیمت مرغ منجمد در نمایشگاه ضیافت ۴۹۵۰ تومان و شکر به قیمت ۱۷۰۰ تومان عرضه می‌شود، گفت: هرگونه افزایشی از قیمت‌های ذکر شده تخلف است که باید با آن برخورد شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches