×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نرخ دلار در کانال ۱۳ هزار تومانی

اقتصادتهران: روز یکشنبه ۲۲ مهرماه، نرخ دلار در صرافی‌ها بر روی کانال‌های متفاوتی معامله می شد که اکثر آنها کانال ۱۳هزار تومانی را نشان می‌داد و تنها تعداد کمی، نرخ بالای ۱۴هزارتومان را اعمال می‌کردند.

به گزارش مهر، بازار ارز امروز هم با حضور صرافی ها و البته تعداد کمی از دلالان رونق داشت و نرخ ارز در آن عمدتا در کانال ۱۳ هزار تومانی بر روی تابلو صرافی ها نشسته بود و معامله می شد.

گزارش های مهر حکایت از آن دارد که بیشتر صرافی ها نرخ دلار را در کف قیمتی ۱۳ هزار و  ۷۰۰ از مردم خریداری کرده و ۱۴ هزار و ۱۴۰ تومان به مردم می فروختند. همچنین هر یورو در کف قیمتی ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان از مردم خریداری شده و به آنها در سقف قیمتی ۱۶ هزار و ۵۵۰ تومان فروخته می شد.

در عین حال دلالان نیز مشغول به کار بودند و در قیمت هایی نزدیک به تابلوی صرافی ها تلاش داشتند تا ارزهای در دست مردم و فروشندگان را خریداری نمایند این در حالی است که برخی صرافی ها همچنان از خرید ارز امتناع می کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches