×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین گردهمایی بزرگ رایمند رایانه و آتن برگزار می‌گردد

اقتصادتهران: اولین گردهمایی، همایش و نمایشگاه تخصصی محصولات و راهکارهای ATEN با حضور کارشناسان تایوانی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش موسسه دیده بان آی‌تی، شرکت رایمند رایانه در بیست و ششمین سال فعالیت خود و به‌عنوان نماینده انحصاری آتن تایوان در ایران، در روزهای هفدهم و هجدهم آذرماه ۹۳ این گردهمایی تخصصی را در تهران برگزار خواهد کرد.

این گزارش می‌افزاید، در این هم‌اندیشی که با حضور کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات سازمان‌ها و نهادهای مختلف و همچنین نمایندگان فروش محصولات آتن برپا خواهد گردید، در نوبت‌های مختلف، ضمن معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای نوین، جلسات مشاوره و هم‌اندیشی نیز برگزار خواهد گردید.

هدف از برپایی این همایش، ایجاد تعامل سازنده بین مشتریان و ارائه‌کنندگان محصول و همچنین مدیران ارشد سازمان‌ها است. ضمن آنکه فرصتی برای مهیا نمودن بستری مناسب جهت گفتمان و طرح سؤالات و مشکلات پیش روی نمایندگی‌ها از یک‌سو و معرفی دستاوردها و راهکارهای جدید از سوی دیگر است.

درباره رایمند رایانه

هسته اصلی شرکت رایمند رایانه به‌طور غیررسمی در سال ۱۳۶۸ در زمینه ارائه خدمات سخت‌افزاری و فروش سخت‌افزار و به‌ویژه مانیتور فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۴ از نام ایران مانیتور به رایمند رایانه تغییر نام داد. تشکیل‌دهندگان اولیه این شرکت، مهندسان جوان فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف بودند که با سعی و تلاش مستمر خود در پاسخ‌گویی به نیازهای آن زمان صنعت انفورماتیک به تجربیات بسیار مفید و ارزنده‌ای دست یافتند که این تجربیات آینده‌ روشن شرکت را رقم زد. رایمند رایانه در طول فعالیت حرفه‌ای خود مسئولیت‌پذیری، پویایی مستمر و ارائه خدمات باکیفیت عالی را شعار و سرلوحه‌ی اهداف خود قرار داده و امیدوار است همچنان به آن وفادار بماند. این شرکت هم اکنون درکنار فعالیت تخصصی در زمینه ساخت سیستم‌های کمک‌آموزشی، راه‌اندازی سالن‌های کنفرانس مدرن و همچنین اتوماسیون صنایع طیور، ارائه کننده انحصاری محصولات شرکت آتن تایوان (بزرگترین تولید کننده محصولات KVM در جهان) در ایران نیز هست.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۸۸۷۶۹۰۹۵ و یا وب سایت www.kvm.ir در ارتباط باشند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches