×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین پیشخوان شهر نت بانک شهر در دریاچه شهدای خلیج فارس مستقر شد

تهران اکونومی: به منظور ارائه خدمات بانکی مناسب به شهروندان و مراجعه کنندگان به دریاچه شهدای خلیج فارس، اولین پیشخوان شهر نت در این مجموعه زیبای تفریحی گردشگری راه اندازی شد تا مکمل دیگر خدمات رفاهی ارائه شده در آن باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: دسترسی به باجه‌های بانکی و خودپردازها یکی از مهمترین دغدغه هایی است که مراجعه کنندگان به فضاهای تفریحی گردشگری با آن مواجهند. با توجه به اینکه پردیس زیبای تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از فضاهایی است که مراجعه کنندگان بسیاری دارد، مقرر شد نخستین پیشخوان شهرنت بانک شهر در این مجموعه مستقر شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: این پیشخوان افزون بر دسترسی به خدمات اینترنتی بانک شهر، امکان صدور آنی کارت هدیه، خدمات مبتنی بر کارت و واریز وجه به حساب و دریافت وجه را برای استفاده کاربران در تمامی روزهای هفته، حتی روزهای جمعه و تعطیلات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ نیمه شب فراهم می‌کند.

گفتنی است این پیشخوان به‌عنوان اولین پیشخوان شهرنت بانک شهر منطقه ۲۲ از اواخر اردیبهشت امسال در مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس راه اندازی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches