×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه مردادماه برگزار می‌شود

اقتصادتهران: نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی از ۳۱ مرداد تا سوم شهریورماه امسال در محل هتل المپیک برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، « مجیدحاج محمدی» مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور امروز ( یکشنبه ) در نشستی خبری گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها نقش مهمی در بهبود تولید میوه و اصلاح باغ ها و تجهیزات و ماشین آلات دارد و فرصتی برای فعالان صنعت میوه است تا با دانش و فناوری روز امکان حضور در بازارهای جهانی را داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر فعالان داخلی در صنعت میوه، نمایندگان کشورهای آلمان، هلند، روسیه، ترکیه و قطر نیز در این نمایشگاه فناوری روز را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر اجرایی نمایشگاه اضافه کرد: قرار است در حاشیه این نمایشگاه چهار کارگاه آموزشی برپا شود و این کارگاه ها در قالب نقش و جایگاه بانک، پول و بیمه در صنعت میوه، صنعت جانبی و بسته‌بندی، مدیریت ضایعات و حمل و نقل، قیمت تمام‌شده و تشکیل زنجیره تولید و نقش آن در توسعه بازارهای صادراتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اکنون ۴,۵ میلیون نفر در بخش کشاورزی فعالیت دارند و برپایی این نمایشگاه زمینه ساز معرفی و تجلیل برترین فعالان صنعت میوه کشور است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches