×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین شهردخت تهران افتتاح می‌شود

تهران اکونومی: اولین مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهردخت شهرداری منطقه ۶، ویژه دختران شهر تهران فردا با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، عظیم بابایی با بیان این که این مجموعه فردا به همراه ۷۳ پروژه دیگر افتتاح می شود، گفت: به منظور رفاه حال بانوان، بویژه دختران شهر تهران و دانشجویان، اولین مجموعه فرهنگی و فراغتی شهر دخت شهرداری منطقه ۶، در مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع در خیابان کارگر شمالی کوچه مهناز افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر این که مجموعه شهردخت محلی برای گذراندن اوقات فراغت دختران شهر تهران است، افزود: با هدف استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات تفریحی و آموزشی، این مجموعه در ۵ طبقه مختص استفاده بانوان احداث شده است که دارای سالن‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی، گالری، سالن عکاسی، آرایشگاه، نمازخانه و ۲ کافی شاپ است.

علاوه بر این؛ پاتوق گفت وگو، استراحتگاه سنتی، گالری و آمفی تئاتر در این مجموعه راه اندازی خواهد شد.

بابایی با اشاره به امکاناتی که در این مجموعه به بانوان ارائه می شود، تصریح کرد: شهردخت شهرداری منطقه ۶ درصد است تا ضمن آماده سازی مکان تفریحی و رفاهی، مهارت‌های تخصصی را به بانوان آموزش دهد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches