×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین بخش دیالیز شمال غرب پایتخت به بهره برداری می‌رسد

اقتصادتهران: اولین بخش دیالیز شمال غرب پایتخت با مشارکت شهرداری تهران و بخش خصوصی در درمانگاه شهرداری منطقه ۲۲ ( مرکز درمانی ستاد مدیریت بحران) شنبه ۳ مرداد ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « بر اساس اطلاعات منتشر شده، حدود ۲۷ هزار بیمار دیالیزی در کشور وجود دارد که هر یک ماهیانه ۱۳ بار باید مورد دیالیز قرار بگیرند و هزینه های آنها نیز توسط بیمه های مختلف پرداخت می شود. شهرداری تهران با هدف کمک به شهروندان تهرانی و همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاقه مند ورود به این حوزه و کمک به بیماران است. از این رو اولین بخش دیالیز شمال غرب تهران با همکاری شرکت شهر سالم و بخش خصوصی با هدف بالا بردن سطح کیفی دیالیز در شهر تهران و با بهره گیری از بهترین تجهیزات پزشکی در منطقه ۲۲ راه اندازی می شود. »

وی در ادامه افزود: « این بخش در مرحله اول با بهره گیری از ۱۵ دستگاه دیالیز راه اندازی شده و در مراحل بعدی تا ۲۵ دستگاه افزایش خواهد یافت. »

به گفته مولایی، شهرداری منطقه ۲۲ با بهره برداری از این بخش درمانی، گام دیگری بسوی تکمیل سرانه های درمانی برمی دارد و با توجه به پیش بینی مراکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی در این محدوده از تهران که تعدادی از آنها نیز در حال طی مراحل احداثند، به پردیس بزرگ درمانی پایتخت نیز تبدیل می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches