×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نجاتگران هلال احمر قهرمان ملی هستند

اقتصادتهران: دبیر کل جمعیت هلال احمر با تمجید از تلاشگران این جمعیت در حوادث و اتفاقات مختلف طبیعی و غیرطبیعی، گفت: نجاتگران هلال احمر در عرصه های مختلف در حقیقت قهرمانان ملی هستند که برای نجات هم نوعان خود جانشان را به خطر می اندازند.

به گزارش ایرنا، مصطفی محمدیون شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از ۴۰۰ نفر از امدادگران فعال در حادثه سیل آذربایجان شرقی، با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، افزود: فتح خرمشهر تا جهان باقی است به عنوان روز پرافتخار در یاد و ذهن مردم و تاریخ کشورمان باقی خواهد ماند و وظیفه ماست همواره این روز را گرامی داشته و به فداکاری ها و جانفشانی های بسیجیان، سپاهیان و ارتشیان احترام کنیم.

وی اظهار کرد: امروز امدادگران جمعیت هلال احمر در اقصی نقاط کشور و در حوادث گوناگون از جمله زلزله خراسان رضوی و خراسان شمالی، سیل سیستان و بلوچستان و کرمان، فارس و بوشهر، کولاک تهران و سیل آذربایجان به تاسی از همان رزمندگان سلحشور ، به یاری آسیب دیدگان از حوادث می شتابند و در واقع ادامه دهندگان راه فاتحان خرمشهرهستند.

محمدیون ادامه داد : امروز مردم به واسطه خدمات گوناگون هلال احمر، به امدادگران به دید وارثان فاتحان خرمشهر نگاه می کنند.

وی گفت: در حادثه معدن استان گلستان شرایط به گونه ای بود که امکان تردد به هیچ کس وجود نداشت، اما آنچه که باعث شد رئیس جمهوری محترم به راحتی از محل بازدید و به راحتی محل را ترک کند، حضور هلال احمر و حرمتی که مردم به پیراهن هلال احمر قائل بودند، بود.

محمدیون با بیان اینکه تفویض اختیار به مدیران عامل هلال احمر استان ها در زمان وقوع حوادث یکی از برنامه های اولویت دار این جمعیت است، افزود: در زمان وقوع حوادث به مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان ها اختیار تام داده ایم، جهت بسیج و تهیه امکانات و تجهیزات و هیچ محدودیتی برای تامین امکانات و تجهیزات و پشتیبانی نداریم و جمعیت هلال احمر در این امر قوی ترین تکیه گاه مدیریت بحران هر استان به شمار می آیدو

وی ، از انغقاد قرارداد خرید پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات امدادی برای هلال احمر در هفته های اخیر خبر داد و گفت: سعی می کنیم با بهترین امکانات و بهترین تجهیزات و بهترین نیروهای انسانی آموزش دیده به نحو احسن خدمات امدادی ارائه دهیم.

در حادثه چندی پیش جاری شدن سیل در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر آذربایجان شرقی ۴۱ تن از هموطنان مان جان خود را از دست دادند که با همت همه دستگاه های مسوول از جمله جمعیت هلال احمر پیکر همه جانباختگان این حادثه پیدا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches