×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
میوه شب عید ۲۵ اسفند در مراکز توزیع عرضه می شود

تهران بزرگ-ایرنا-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: توزیع میوه شب عید در میادین میوه و تره بار، مراکز توزیع و نمایشگاه های بهاره از ۲۵ اسفند آغاز می شود.

به گزارش روز ایرنا، ˈیدالله صادقیˈ درگفت وگو با خبرنگاران افزود:قیمت پرتقال درجه یک در انبار ۱۵۰۰ تا ۱۶۵۰ تومان، سیب درجه یک ۳ هزار تا ۳۵۰۰ تومان و سیب ممتاز ۳۶۰۰ تا ۳۸۵۰ تومان در انبار است.

وی افزود: در خصوص واردات موز مشکلی وجود ندارد و قیمت موز بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران درادامه گفت:

۲۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از روز چهارشنبه در استان تهران فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی اظهار کرد:از این تعداد چهار نمایشگاه در شهر تهران در محله های حکیمه تهرانپارس، پارک ارم، فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت دایر می شود.

صادقی گفت:علاوه بر این دو نمایشگاه نیز در شمیرانات، دو نمایشگاه در پردیس، یک نمایشگاه در شهر ری و یک نمایشگاه در اسلامشهر و یک نمایشگاه در فیروزکوه برگزار می شود.

وی با اشاره به این مطلب که کالاها این نمایشگاه ها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه می شوند گفت: مواد غذایی و لبنیات با پنج درصد تخفیف و پوشاک ۳۰ تا ۳۵ درصد تخفیف به خریداران عرضه می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: نمایشگاههای بهاره از ۱۵ تا ۲۵ اسفند در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

وی افزود: طرح نظارت ویژه نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین بر روی کالاهای پرمصرف مانند پوشاک، کیف، کفش و میوه و لبنیات برگزار می شود.

صادقی گفت:۵۰۰ بازرس در استان تهران در خصوص قیمت و کیفیت کالاها بازرسی لازم را انجام می دهند.

وی افزود:مرغ و گوشت بسته بندی شده گرم با ۵ تا ۲۰ درصد تخفیف در نمایشگاه های بهاره عرضه می شود.

صادقی با اشاره به توزیع سبد کالا گفت: از دو میلیون ۴۰۰ هزار خانوار مشمول دریافت این سبد در استان تهران، تعداد قابل توجهی این سبد را دریافت کرده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches