×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
میوه شب عید تامین است

اقتصادتهران: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با تاکید بر اینکه میوه و صیفی شب عید تامین است و کمبودی در این زمینه نداریم، گفت: بالابودن قیمت میوه و صیفی ناشی از قانون شکنی بارفروشان است.

به گزارش ایرنا، “اسدالله کارگر” امروز شنبه در نشستی، در تشریح قیمت ها و مشکلات این صنف افزود: با توجه به شرایط ابتدای سال کمبودی در تامین میوه و صیفی تا پایان سال نداریم.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات صنف ما عدم همکاری بارفروشان است. ۴۰ تا ۴۵ درصد فروشندگان میوه در میدان مرکزی فاکتور مشخصی به خریداران عمده نمی دهند زیرا به قیمت نمی فروشند. همچنین خالص فروشی نیز در میدان مرکزی انجام نمی شود و با وجود قوانین متعدد در این بخش، قانون رعایت نمی شود.

وی تصریح کرد: خالص فروشی فقط در کالای موز رعایت می شود. اگر ما بتوانیم سایر میوه ها را خالص بخریم و هزینه جعبه و کارتن حساب نشود، می توانیم سود آن را تغییر دهیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches