×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
میزبانی از شهروندان و میهمانان نوروزی در دهکده بهار ایران بوستان نهج البلاغه

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲ گفت: همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی در دهکده بهار ایران بوستان نهج البلاغه برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، با بیان این مطلب گفت: دهکده بهار ایران باهدف ارتقای نشاط معنوی، اجتماعی شهروندان و همچنین آشنایی با فرهنگ و رسوم قرآنی و آئین‌های سنتی همزمان با نوروز و ماه ضیافت الهی در بوستان نهج البلاغه برپا شد.

وی افزود: دهکده بهار ایران با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

صالحی با اشاره به اینکه برنامه‌ها متناسب با گروه‌های سنی مختلف پیش بینی شده است، افزود: در این دهکده، ضمن اجرای برنامه‌های قرآنی و برپایی  نماز جماعت با، سفره افطاری ساده از روزه داران پذیرایی می‌شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های نمایشگاهی و سرگرمی‌ها گفت: اجرای موسیقی اقوام و برگزاری جشن ویژه بهار ایران و نور افشانی از دیگر برنامه‌های دهکده بهار ایران است که تلاش می‌شود با این برنامه‌ها فضای شاد و مفرحی برای شهروندان ایجاد شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches