×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۱۶۱مکان تجمع کارتن خواب‌‌ها در منطقه۱۱ شناسایی شد

تهران اکونومی: در راستای بهسازی اجتماعی و پاکسازی محیطی محله‌ها و معابر مرکزی پایتخت؛ جمع آوری کارتن خواب‌ها و معتادین در محلات ۱۷ گانه منطقه ۱۱ در دست انجام است.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ با اشاره به شناسایی مکان‌های تجمع معتادین و محل‌های دور از دید شهروندان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی معتادین و کارتن خواب‌ها این طرح با مشارکت مرکز رفاه و خدمات اجتماعی در سطح محلات ۱۷ در حال انجام است.

او ادامه داد: فضاهای بی دفاع شهری به محل هایی گفته می شود که برای بزهکاران و خلافکاران محلی امن و برای عموم شهروندان نا امن تلقی می شود که وجود ساختمان‌های نیمه کاره و مخروبه، فاقد روشنایی و…از نقاط نا امن است.

کریملو بیان داشت: به منظور ارتقای امنیت در جامعه و پیش گیری از وقوع جرم۱۶۱ مورد فضای بی دفاع شهری در سطح محدوده شناسایی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱ خاطر نشان کرد: در این طرح پس از شناسایی نقاط ناامن؛ بهسازی و پاکسازی این محل‌ها انجام می‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches