×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
موسسه کوثر ۱۰ میلیاردتومان تسهیلات ازدواج پرداخت می‌کند

۱۰ مدیرعامل موسسه مالی اعتباری کوثر گفت: موسسه مالی و اعتباری کوثر براساس تفاهم نامه‌ای که با بانک مرکزی به امضا رسانده ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوجین پرداخت می‌کند.

اظهار کرد: این موسسه که از سال ۸۹ فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده در حال حاضر با وجود نوپا بودن ۱۲۵ هزار میلیارد ریال سرمایه اولیه داشته و بیش از ۵۰۱ هزار سهام دار دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ شعبه موسسه کوثر در سطح کشور با ۲ هزار و ۵۰۰ پرسنل دارای مدرک کارشناسی حسابداری، بانکداری، آی تی و مدیریت بازرگانی گفت: ما در این ۳ سال تلاش کردیم تا خدمات متمایزی را به هموطنانمان ارائه کنیم و در کنار آن این موسسه هم اکنون به سیستم شتاب، ساتنا و پایا پیوسته و تنها تفاوت ما با بانک ها نداشتن دسته چک است که سعی داریم این نارسایی را نیز به سرعت برطرف کنیم.

رضایی حرکت این موسسه را به سمت تبدیل شدن به یک بانک متفاوت با ارائه خدمات متنوع دانست و بیان کرد: ما از ابزارهای مختلف سیستم بانکی به ویژه ضمانت نامه ها و صدور کارت های الکترونیکی که پیوسته به عضو شتاب است در ارائه خدمات استفاده می کنیم و در آنیده نیز مجوز صدور چک بین بانکی نیز از طریق بانک مرکزی دریافت می شود.

مدیرعامل موسسه مالی اعتباری کوثر با بیان اینکه این موسسه از لحاظ ارائه خدمات هیچ تغییر و تفاوتی با سایر بانک ها حتی با سابقه دیرین ندارد، افزود: بانک مرکزی تهدید و فشار خود را بر روی موسسات غیرمجاز قرار داده و به هیچ وجه با موسسه کوثر که مجوز رسمی فعالیت دارد نمی تواند برخوردی داشته باشد.

وی فرایند افزایش سرمایه و حرکت به سمت بانک شدن را از رویکردهای این موسسه برای امسال خواند و تصریح کرد: ما ۳۵۹ شعبه با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مشتری در کشور داریم و با وجود ادغام موسسه جوانان خیر در این مجموعه نه تنها هیچ خللی در روند فعالیت آن به وجود نیامد بلکه بخشی از نیروهای جوان این موسسه نیز به مجموعه ما تزریق شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches