×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
موزه خودرو های تاریخی ایران پذیرای خودرو های دو دیفرانسیل

موزه خودروهای تاریخی ایران به مناسبت روزجهانی گردشگری ۴ مهر ماه سال جاری «گردهمایی خودروهای دو دیفرانسیل » را برگزار می کند.

گردهمایی خودروهای دو دیفرانسیل روز جمعه ۴ مهر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ عصر در محل موزه خودرو های تاریخی ایران واقع در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج نبش خیابان ۲۵ برگزار می شود.

بنا بر این گزارش تورج حسینی رئیس موزه خودروهای تاریخی ایران ضمن دعوت از دارندگان خودرو دو دیفرانسیل جهت حضور در این برنامه، شرکت در همایش را برای علاقه مندان رایگان اعلام کرد.

موزه خودرو های تاریخی ایران خود روهای قدیمی و با ارزشی دارد که دیدن انها برای هر بازدید کننده‌ای خالی از لطف نیست یکی از این خود روها متعلق به ناصر الدین شاه قاجار است به نام کالسکه ناصری این کالسکه قدیمی ترین کالسکه سلطنتی در کشور است. این کالسکه به سفارش ناصرالدین شاه قاجار در کارگاه «واگن فابریک» در وین، حدود ۱۲۰ سال پیش ساخته شد. این کارگاه، کالسکه های سلطنتی زیادی را برای دربار پادشاهان مختلف در سراسر جهان ساخته و هنوز هم به فعالیت خود ادامه می دهد. رنگ اولیه کالسکه لاکی و زرشکی بوده که در دوره پهلوی به رنگ مشکی و طلایی درآمده است. در همین کالسکه بود که ناصرالدین شاه قاجار ترور شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches