×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه۷ دوره تخصصی کارآفرینی برگزار می‌کند

اقتصادتهران: سرپرست اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری دوره های تخصصی کارآفرینی در سرای محلات این منطقه با هدف اشتغال زایی شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مهدی سعیدی با تشریح فعالیت‌های کارآفرینی سرای محلات ۱۹ گانه این منطقه گفت: توانمندسازی، تقویت استعداد شهروندان و ارائه آموزشهای زیربنایی برای اشتغال زایی از جمله اهداف برگزاری دوره های تخصصی کارآفرینی در سرای محلات است.

به گفته وی کسب و کار، کسب و کار الکترونیک، شهروند الکترونیک، ایده یابی، کشاورزی در مقیاس کوچک، پرورش گیاهان دارویی، اصول و مفاهیم انواع کسب و کار، مدیریت مالی، اقتصاد خانوار و خودشناسی از جمله دوره هایی است که در این کارگاه تخصصی کارآفرینی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه ۷ خاطرنشان کرد: به طور کلی کارآفرینی مقوله ای است که مورد توجه مدیران و مسئولین شهری است و تحقق آن نیازمند راه اندازی خانه های کارآفرینی و آموزش های دقیق بود که به همین منظور با مشارکت شورایاران محلات و نواحی ۵ گانه فضای مورد نیاز برای احداث و راه اندازی خانه های کارآفرین اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: شهروندانی که در این دوره ها شرکت می کنند گواهی پایان این دوره ها را از موسسه کار و تامین اجتماعی دریافت خواهند کرد.

سعیدی با اشاره به اینکه شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد است، یادآور شد: بالا بردن اطلاعات شهروندان در خصوص مباحث کارآفرینی و کمک به اشتغال زایی آنها از جمله اهداف برپایی این دوره ها است.

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches