×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه۲۲ برای باریدن برف لحظه‌شماری می‌کند

اقتصادتهران: شهرداری منطقه ۲۲ همزمان با نزدیک شدن زمستان، با تجهیز امکانات و برپایی ستاد و سایتهای برف روبی، آماده روزهای پر برف زمستانی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « امسال دفتر ستاد برفروبی مرکزی در بالاترین نقطه منطقه (دفتر مدیریت آبشار تهران) مستقر شده و یک دستگاه بیسیم با پوشش مناطق کوهستانی نیز در این محل استقرار یافته است. تعبیه جایگاه استقرار و استراحت برای مدیران نیز در خلال برپایی این ستاد، از جمله اقدامات صورت گرفته برای استقبال از فصل زمستان است.»

وی از تشکیل و تجهیز ۹ سایت برفروبی ، ۴ سایت اصلی، ۳ سایت فرعی و ۲ سایت مکانیزه (سوله های سرپوشیده برای استقرار ادوات نمکپاش مکانیزه) در شرق و غرب منطقه و برپایی ۲ سایت برف تکانی توسط اداره فضای سبز خبر داد و افزود: « افزون بر این تمامی عوامل و تجهیزات ۱۳۷، ادارات خدمات شهری، مسیل‌ها، فضای سبز و بازیافت همچنین پیمانکاران مربوطه هنگام احتمال بارش برف در آماده باش کامل خواهند بود. »

به گفته شهردار منطقه ۲۲، استقرار ۱۵۰ مخزن فلزی حاوی شن مخصوص در رمپ و لوپ بزرگراهها، پلها و نقاط حادثه خیز و اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز از طریق بنر، استقرار ۶ دستگاه گریدر در بزرگراه ها و تعیین مسیر حرکت آنها روی نقشه GIS همچنین آموزش عوامل کارگری در خصوص مدیریت شن پاشی و رعایت حقوق شهروندی و هماهنگی لازم با تمامی سازمانها و ادارات مرتبط با این برنامه دیگر اقداماتی است که بمنظور استقبال از روزهای پربارش زمستانی در دستور کار قرار گرفته است.

مولایی خاطر نشان کرد: « موارد اشاره شده در خصوص برپایی ستاد برف روبی، در جلسه ای که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای تصمیم گیری و تسهیل در روند خدمت رسانی به شهروندان همچنین پیشگیری از ایجاد اختلال در عبور و مرور در محدوده شمال غرب پایتخت، تشکیل شده بود، مصوب شده است. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches