×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه ۳ از مناطق مهم و پیشرو در ترافیک وتفکیک پسماند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه نظارت دوره ای منطقه ۳ گفت : ترافیک و توجه به قوانین و مقررات و تفکیک پسماند دو موضوع مهم و مورد تاکید شهردار تهران است .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مجتبی عبدالهی در این جلسه پس از توضیحات مدیران نمایندگان سازمان ها ،ادارات و شرکت های تابعه حوزه خدمات شهری منطقه ۳ را جزو مناطق مهم و نمونه عنوان کرد .

وی خرید و آماده سازی تجهیزات زمستانی را خواستار شد و افزود: استفاده از دستگاههای مخصوص برف روبی و استفاده ی کمتر از میزان شن و نمک در معابر باید مورد توجه قرار گیرد.

عبدالهی موضوع نظافت شهری و نگهداشت شهر را از مهمترین وظایف و کارکردهای مدیریت شهری ذکر کرد و خواستار نظارت دقیق پیمانکاران و ناظران بر عملکرد کارگران خدمات شهری در زمینه رفت و روب معابر و بزرگراهها ، جمع آوری زباله ها ،شستشوی مخازن و.. شد .

وی توسعه میادین میوه و تره بار ،فروشگاههای شهروند محله ای و منطقه ای را بخش دیگری از برنامه های مورد نظر عنوان کرد و در خصوص احداث مراکز جدید و رفع مشکلات موجود در این زمینه دستورات و راهنمایی های لازم را صادر کرد.

معاون شهردار تهران در ادامه توسعه ایستگاههای آتش نشانی را بخش دیگری از برنامه های شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۵ ایستگاه در سطح منطقه و فعال است و علاوه بر ایستگاه تپه های عباس آباد ۳ ایستگاه دیگر باید جانمایی و احداث شود تا به استانداردهای بین المللی دست یابیم .

عبدالهی تشکیل ستاد پیرایش و حذف زوائد شهری و آماده سازی فضای شهری برای ماه محرم را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد : از سوی دیگر روشنایی هایی ثابت در سطح میادین و معابر مهم نصب شود تا در اعیاد و مناسبت های خاص از آنها استفاده شود.

وی بازبینی و تعمیر پل های مکانیزه سطح شهر به ویژه مناطق ۳ و۷ را نیز مورد توجه قرار داد از سوی دیگر ساخت سرویس های بهداشتی در مکان های پرتردد و باز سازی آبنماهای شهری به ویژه حوضچه و آبنمای موزیکال بوستان ملت را مورد تاکید قرار داد.

این گزارش حاکی است در ابتدای این جلسه و از ساعات اولیه صبح معاون خدمات شهری به همراه شهردار منطقه ۳ و هیئت همراه از سطح این منطقه از جمله بزرگراهها و معابر اصلی و همچنین ساختمان های اسکان کارگری ،مسیل ها ، پل ها و ایستگاه آتش نشانی بازدید کردند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches